Автор Тема: Ee 922 - Ново поколение маневрени локомотиви за SBB-CFF-FFS  (Прочетена 4851 пъти)

piko1

  • Гост
  • Trade Count: (0)
онзи ден докато си щъках из нета попаднах на нещо доста интересно

превода е на глугъл

Ee 922 - Ново поколение маневрени локомотиви за SBB-CFF-FFS

http://i127.photobucket.com/albums/p158/piko_bg/n1014_2008_2.jpg

Най-старите локомотиви редовно експлоатирани в Швейцария SBB-CFF-FFS  са  маневрените EE 3 / 3
16331-16376, произведени  между 1930 година и 1942.   мощността на тези машини, с тегло 45 тона е 490 кВт,
 максималната скорост 40 km / h. между 1945 г. и 1956 са последвани от серия локомотиви EE 3 / 3  с  номера 
16381,16421,16414 до 16430 при производството имат принос всички големи производители на електрически локомотиви в Швейцария , т.е. в допълнение към SLM и BBC  Тези машини вече са имали мощност 520 кВт 
 От 1961 г., Доставянето на последните 30 единици (16431 до 16460) със същата мощност и 5 km / h-висока максимална скорост.
 Последната локомотив от този тип е в експлоатация от 1966 година.

 В допълнение към тези локомотиви бяха доставени двусистемни  локомотиви които могат да се движат и по други железници . локомотиви EE 3 / 3 II номера 16501 - 16506 от 1957 г. (MFO производител, Saas, BBC и SLM) със системи за 15 KV, 16,7 Hz и 25 KV, 50 Hz AC.  със същите захранващи системи са снабдени и вече произведените машини  През същия период на дружеството, произведени в Saas и SLM също
машини EE 3 / 3 IV от 16551 до 16560 за системи  15 KV, 16,7 Hz AC, 25 KV, 50 Hz AC, 3 kV. DC и 1,5 KV DC.
Докато всички тези видове маневрени локомотиви все още са в експлоатация. експлоатацията и поддръжката им са много скъпи.  Ето защо, SBB-CFF-FFS направи поръчка за 21 единици съвременни маневрени локомотиви серия EE 922  Според информация от "Info Operating Personenverkehr“(№ 2, февруари 2008), първата машина следва да бъде, доставени през юли 2009 г. и всички единци трябва да бъдат доставени до края на 2010 година.  Постепенното въвеждане на новите локомотиви, които са произведени ев Stadler Железопътен в Wintherthuru (т.е. бившата SLM) в съответствие с плановете за SBB-CFF-FFS са за цялостно извеждане от експлоатация на локомотиви EE 3 / 3 от всички поколения.
(15 KV, 16,7 Hz и 25 KV, 50 Hz AC) локомотивите от серия  EE 922 ще са с тегло 44 тона, максималната мощност е 750 кВт маневрена сила 132 KN. с Тези параметри те са в състояние да издърпат влакове с тегло 400 тона и да изкачват 25 ‰. наклони
 Максималната скорост на Локомотива ще бъде 40 km / h,  а максималната разрешена скорост 100 km / h.
Локомотива също ще има електродинамична спирачка и мощен компресор (120 m 3 / ч).
на изображението е визуализацията на бъдещата форма на машини EE 922-ра серия
Текст и снимки Матиас Haag отгоре и отдолу снимка SBB-CFF-FFS
превод глугъл редакция от мен

http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fspz.logout.cz%2Fnovinky%2Fnovinky1.php%3Frok%3D2008%26mesic%3D2&sl=cs&tl=bg&history_state0=

информационна брошура (френски)
http://documents.epfl.ch/users/a/al/allenbac/www/documents/Fich0595.pdf

Der Hetzer

  • Trade Count: (59)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1526
  • Рейтинг: 148
Е на т'ва му викам Modern Talking  :yes:

Бай Швейцарец вече е минал в 6-та епоха  :spiteful:

piko1

  • Гост
  • Trade Count: (0)
мани мани аз сега съм тръгнал да копувам една Е69 за да си направя конверсия та 6-та епоха БДЖ   :haha:

----------------
Locked Оn : Fort Minor - Where`d You Go

piko1

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Честито първата машина е доставена  :spiteful:


http://www.railpictures.net/showphotos.php?locomotive=Ee%20922