Общ форум | Chit-chat > Общи приказки извън хобито | Chit-chat away from the hobby

България!

<< < (21/351) > >>

Adrian:
Абе спомням си като бях малък ,
във Варна джиткаха тролеи с ремарке - като тази конфигурация ;

IKAR:
Не са били тролеи, в Скъпарна тролеи вървят от 1986-та - били са си рейсове.

XRISTO:
Е-е-е-е, и Варна щом е скъпарна...поне с два пъти по евтини са им магазините от милият ми роден град!  ::)

pach:
Преди това да "довърша" мунчо с "пловдивски мотиви"...


...както и още една снимка от стара София.


Сега обещаните фотографии на по-близки до нас теми.
Пловдивската гара.


Бургаската гара


Кюстендилската гара.


Софийската централна гар апрез годините.
















...и малко преди окончателно да съборятг старата сграда , която както забелязвате е била достроена с още един етаж.


А ето как е изглеждала в началото на 20-ти век от другата страна - където са влаковете.
Български семафор м/у коловозите на Централна гара - София.
Направо си е първа епоха  :good:


А тук пред един от тунелите ни построени по-късно има и семафор от ІІ-ІІІ-та епоха.
Дали някой ще се сети , къде е тоз тунел и коя е гарата след него!?+ ;)


Едно от двете ни голями морски пристанища в средата на миналият век.Важното са вагоните е не пристанището.




тъй и тъй за вагони стана дума... ;)

(перфектна снимка - вече се прави чертеж по нея за ...познахте - БДЖ, вагон от ІІ-ра епоха)

Тук добре се виждат и "шрифтовете" от онова време...


Страхотен интериор на...


единственият ни  вагон-салон в началните години на 20-ти век след "султанието".


Като казах "султанието" се сетих и за тази снимка - не е №148 но е брат му!!!


То тогава и железопътната работилница в депото на гара Русе и била малка, но явно е можела и подемни ремонти да извършва...


но след това, по-друго си е да имаш голям завод в столицата.


Прочистване на пламъчни и димогарни тръби в софийският железопътен завод.


притриване от шлосер на втулков лагер.(пак там)


Последни снимки на този завод...




Който дори тогава успя да направи първите български парни локомотиви.
БДЖ-48.06-последният мохикан от тази серия...


А този от кога е работил по новото варненско пристанище!!!!
(интересно - има някакво име - някой сеща ли се кой е? ;))


Коловозите на Подуени - разпределителна след гърбичните инсталации.


за онзи от варненскито пристанище и този долу, твърдят че са български машини!...?


Пепелник на Софийското депо.


Пак вагони от доста стари времена.Забележете надписа "55 души или 8 коня" :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:


малко "задници"




но и двете са на един и същи убавец...


Ето му е предницата , ама на братчето му.


То и други са били красиви тогава.


А пък тук и обръщателният кръг се вижда достатъчно (за модел де...)


И една уникална снимка!!!!!


Фотографиският материал е събиран от сайтовете на "Стара София" и "Изгубена България" , както и лична колекция

Adrian:


браво , Пацо - безценни неща ; особено цистерна - страхотна снимка !!!

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия