208 е от сравнително по-читавите, защото е от по-късното производство, на които салонът беше облицован отвътре не с тенекия, а с фазер с имитация на дърво. По четворката пускаха само от тези...За Златните мостове между другото едно време автобусите са тръгвали от сегашното Министерство на земеделието, близо до Пламеновия квартал, и в почивни и празнични дни бързата линия 261, без да спира никъде по междинните спирки, е обслужвана от 45 (!) автобуса, тръгващи на всеки две минути, отделно от "бавния" на всеки 10......
Песа, по информация непосредствено от полски специализирани източници, хич не е читава фирма, за разлика от Соларис примерно, която като унгарците едно време сега прави доставки в цял свят. Но според трамвайджии, трябва да сме благодарни и на това, защото далавераджиите в общината няколко пъти провалят поръчки за доставка на нови трамваи, та вече сериозните производители като Бомбардие и т.н. въобще не ни вземат насериозно и не участват в т.нар. търгове.....А в Белград се обзаведоха с къде-къде по-сполучливи трамваи на испанската фирма CAF, която спечели търг и за нас преди няколко години, който беше отменен.....