Общ форум | Chit-chat > Общи приказки извън хобито | Chit-chat away from the hobby
България!
bdz43r:
В серията има само три броя, нормално е номерата да са от 1 до 3.
IKAR:
Да бе, много са хубави! Каква божествена красота само...... Неслучайно на тези вагони им казват "конските", въпреки че конски вагон има друго значение. Преди се подвизаваха само и единствено по линията Самуил-Силистра, но след като Дезирото ги изгони оттам, вместо да ги накълцат, "големите" пишман ж.п. специалисти от Вазов 3, дето вземат заплати по 3-4 бона, ги навряха в Русе, за да поемат пътническите влакове до Стара Загора с времепътуване над 7 часа! Обикновено в тези влакове се подвизава само по един такъв вагон, но нерядко, както в случая, целият състав е такъв. Същото се отнася и за тъпотията с крайградските вагони, обслужващи вече 90% от дългите бързи влакове за Скъпарна, Бургас, Димитровград, Ямбол....За което и за неадекватните разписания автобусната турска мафия щедро се отплаща на и без това високоплатените ж.п. хаймани. В конкретния случай единствената алтернатива е бургаско-турската фирма Ентуртранс, обслужваща пътниците 100% с опасни раздрънкани турски боклуци и пияни шофьори, а например цената на билета от Сливен до Габрово, малко повече от 100 км. е 17 (седемнайсет) лева! Да им таковам таковата БожеДокарайНиЖивейска!
А що се отнася до мотричките серия 32 - крайно време е да се скрабират час по скоро.
pach:
Както казва едно пет годишно момченце
Ужашшшшшш!!!!
Нямам нищо против за историята на 47-ма серия, но това е момент в който се срамувам за историята на България...
Хамбари на колела...и после що това/онова по адрес на БДЖ... :hi: :hi: :hi:
:scratch_ones_head: но да не захващаме излишна дискусия...най-малкото,
че уважам доста хора които са част от тракция! :hi:
KRAKOMOBILA:
Точно заради такива неща вече липсват купейните вагони и се возите в ExDB буклуци. Дерзайте. :good:
IKAR:
Мястото на тези хамбари, на цялата 47-а серия, на мотричките серия 32, на тролеите Шкода 9тр, на хлебната Кароса, на Сетра 11М4 и тем подобни е в книгите и в музеите, а не в редовната експлоатация. В крайна сметка всяко нещо с времето си.Много хора скоро не са пътували с влак и въобще не са предполагали за съществуването на подобно нещо. Но вече се надявам става ясно защо и тук, и по други форуми всяка втора реплика е "това-онова" по адрес на БДЖ. И на мен ми е гадно и неприятно заради историята, но сега това са фактите. И вината е изцяло на пишман-началниците във вече фалиралата компания, не на някой друг.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия