Общ форум | Chit-chat > Общи приказки извън хобито | Chit-chat away from the hobby

България!

<< < (124/351) > >>

pach:


Служители по транспорта пред сервизна работилница на УАТ (управление автотранспорт),
 Стара Загора, 60-те години на ХХ век


Мъж и жена до автомобил “Москвич” със софийска регистрация,
 началото на 60-те години на ХХ век


Детска количка от ІІ-ра епоха  ;), пред кино "Красно село"
Майка с две деца в детска количка, пред обущарска работилница,
София, 20-те години на ХХ век


Всичко ново от  тук - http://www.lostbulgaria.com

pach:


На 7 ноември 2011 се навършват 145 години от построяването на първата железопътна линия на територията на България между Русе и Варна. На 7 ноември 1866 г. тогавашния валия на Туна вилает, Мидхат паша пътува от Русе до Варна без прехвърляне и обявава линията за открита.




























По материали на " Railroader " от Локфорума.
 ;D ;D ;D
 

IKAR:

--- Цитат на: Tramway link=topic=1752.msg64848#msg64848 date=1315574289 ---
--- Цитат на: pach link=topic=1752.msg64830#msg64830 date=1315561090 ---
--- Цитат на: Tramway link=topic=1752.msg64829#msg64829 date=1315560565 ---...Линия 4, 1982г - ...
--- Край на цитат ---
Щом там си бил през 1982 значи и следващите две/три години предполагам,
сте работили на една линия (или 10-ката) с оня пазарджишки п2д2раст дето сега се
изживява като светски хроникьор и аристократ. Тогава продаваше билетчета с печат
от  зад "Този билет e продаден от ......"  :blink: :fool:
Още от тогава си страдаше по грандоманщината и обратната ...тяга.
 :lol: :lol: :lol: :lol:

--- Край на цитат ---
С "оня" са познаваме добре, само че той работеше в депо "Банишора" (тогава "Пенка Михайлова") и караше предимно по 3-та и 7-ма линия. Тогава беше скромно и бедно момче и от време на време са снимаше като манекен за списание "Лада". За "тягата" и "резбата" не знаех нищо, билетите не съм му гледал. Не пропущаше обаче уж небрежно да разхвърля по пулта в кабината списания с негови снимки на корицата, или ако не са на корицата, небрежно разгърнати на съответната страница. Вечер обаче набиваше в стола на П. Михайлова отвратителния ориз с домати и ушите му пращяха.

--- Край на цитат ---


"Оня"..............

pach:
 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :haha: :haha: :haha:

Не се качвал на метрото, щото се било напълнило с "метросексуални"...

..чиста проба СНОБ. Или както казваше баба ми - "За тоя едно дЪрво и удряй, докато му избиеш тези мисли от главата!" ;)
 :lol: :lol: :lol: :lol:

pach:

От изгубена България.
Празнично събиране на членове на шофьорска организация, Пловдив, 1937 г.
На един от плакатите се чете: “Историята на една страна зависи от броя на автомобилите,
но не и от числото на конските й коли”


Българи на екскурзия във Франция с лек автомобил Рено, 1926 г.


Преминаване през брод на река по време на първата обиколка на България с автомобил, предприета през 1911 г. от братята Марин и Методи Лъскови, и шофьора Димко Ангелов с Форд Т (Ford T), като реклама на марката, чийто представител е фирмата “Шпетер & Лъсков”.



София, улица “Александър I”, поглед към Градската градина, Народния театър и сградата на Гендович, 20-те години на ХХ век


Как беше трамвайното ремарке? (Кардалев? ...или е рано за него!?)

Панорамна снимка на град Кюстендил от хълма Хисарлъка, 20-те години на ХХ век. В дъното - гара Кюстендил.


Стаж по железопътно дело - железничар показва на ученик как да смаже мотовилките на задвижващите колела на локомотив, 50-те години на ХХ век


Познайте хората и машината (ако можете де...) ;) :on_the_quiet:

Три елегантни млади дами и офицер до вагон, 30-те години на ХХ век


 :hi:
http://www.lostbulgaria.com
 :hi: :hi:

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия