Общ форум | Chit-chat > Общи приказки извън хобито | Chit-chat away from the hobby

България!

<< < (129/351) > >>

j.k.kolev:

мисля, че този произвеждан до около 1995

pach:
Може би...а може би не...


Автобус Чавдар 5С Русе 2007 г.


Малък автобус 4x4 за трудно достъпни терени, произведен от
Комбината за автобуси "Чавдар" в Ботевград с елементи от дизайна
 на семейството автобуси Сетра 100 и двигател "Перкинс".

Автобус Чавдар В14-20 Перник 2007 г.


Съчленената версия на Чавдар В 13-20 и български отговор на Икарус 280 - разработка
 от 80-те години на румънско шаси ДАК.

Автобус Чавдар В13-20 Златоград 2007 г.


Този модел е разработен в началото на 80-те години в модерния тогава ръбат дизайн.
 200 броя от този модел са купени от Атина през 1982 г. - един от най-големите успехи
на автобусния завод. Автобусът се използва за превоз на работниците в шивашки цех на фирма "Бултекс".

Автобус Чавдар Кента 11Г5 Русе 2007 г.


Чавдар, рециклиран в авторемонтен завод "Кента" в гр. Омуртаг с нова каросерия на фирма "Геокомерс".

Автобус Чавдар 530 София 2007 г.

Един от малкото произведени бройки от този модел от края на 80-те/90-те години.
 След купуването на лиценза за производство на Чавдар 11М4 от Сетра през 70-те,
 сътрудничеството между двете фирми продължава и през следващото десетилетие
като се взима дизайна на автобусите Сетра серия 200 за производство на нови модели автобуси.
 За съжаление повечето от тях остават като прототипи или произведени в малко количество.

Тези снимки, както и още са от тук
http://www.flickriver.com/groups/1544168@N25/pool/interesting/



Adrian:

Страхотни снимки  :good:

pach:
Както винаги малко попълнение на темата от "Изгубена България":
http://www.lostbulgaria.com/

София, ъгълът на ул. “Граф Игнатиев” и бул. “Патриарх Евтимий”,
 вдясно се вижда църквата “Св. Седмочисленици” (след преустройството),
вляво домът на инж. Михаил Момчилов (днес сграда на Нотариата), след 1903 г.

Мястото днес е по известно като "попа" ... Може да не сме имали паваж, ама пък трамвай се е движел!!! :hi:

София, площад Бански погледнат от ул. “Екзарх Йосиф”:
вляво Новата баня, в дъното насреща сградите, на чието място днес са ЦУМ,
 Министерски съвет и т.н., 20-те години на ХХ век

Тук сега е бившия ЦУМ ...който е МОЛ...............?????. :scratch_ones_head:

София, площад “Бански” и началото на ул. “Търговска”, около 1905 г.


И една известна "авторска" снимка:
Железничари пред локомотив № 34 с име “СОЛУНЪ” в депо Варна,
 около 1900 г. - един от първите у нас, които работят с двукратно разширение на парата,
произведен от VULCAN – Bredov / Stettin през 1897 г. - над половин век в локомотивния парк на БДЖ.
Изваден от експлоатация и бракуван през 1950 г.


Парен локомотив на гара Кочериново, 1919 г.

pach:
Новите попълнения в сайта "Изгубена България"
http://www.lostbulgaria.com


Демонстрация на поставянето на гъсенични вериги на високопроходимо шаси-влекач Шевролет (Chevrolet),
 произведено от холандската фирма Van Doorne, Eindhoven, произвждано за артилерията, внасяно от фирма “Братя Илчеви”,
Варна, края на 20-те години на ХХ век


Демонстрация на високопроходимо шаси-влекач Шевролет (Chevrolet),
произведено от холандската фирма Van Doorne, Eindhoven теглещо оръдие,
внасяно от фирма Братя Илчеви, Варна, края на 20-те години на ХХ век


Общ вид към теглещия механизъм (лебедка) на високопроходимото шаси-влекач Шевролет (Chevrolet),
 произведено от холандската фирма Van Doorne, Eindhoven за нуждите на артилерията, внасяно от фирма “Братя Илчеви”,
 Варна, края на 20-те години на ХХ век


Високопроходимо шаси-влекач Шевролет (Chevrolet), произведено от холандската фирма Van Doorne,
 Eindhoven за нуждите на артилерията, внасяно от фирма “Братя Илчеви”, Варна, края на 20-те години на ХХ век


И малко познати вече снимки, качени в този чудесен сайт.

В началото на ХХ век БДЖ закупуват пет двуосни парни мотриси,
 с които заменят някои от пътническите влакове на близки разстояния.
На снимката, една от парните мотриси на гара Горна баня - 1908 г.


Първата дизелова мотриса на БДЖ, доставена от фабриката GANZ-Budapest
 и пусната в експлоатация през ноември 1935 г.


Първият от серията магистрални дизелови локомотиви на БДЖ,
строен във Wiener Lokomotivfabrik - Floridsdorf и въведен в експлоатация на 8 март 1963 г.


http://www.lostbulgaria.com :hi: :hi: :hi:

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия