С особен чувство искам да споделя, че от вчера моят фотоархив се увеличи,
с осем снимки плод на случайността. Да си призная, колебаех се дали да ги купя,
но това, че са част от нашата история и все пак е релсов транспорт предреши всичко.

Знам че доста хора биха се заинтересували от тях, така че ето ги.
1. Площад "Възраждане", трамваи "Космонавт"- и срещу
профсъюзния дом на културата и кинотеатър "Г.Димитров",
сега чалготека "SIN CITI".
2. Малко след площад "Възраждане" в посока "женския пазар",
днешното кръстовище на бул. Хр.Ботев и новия бул.Тодор Александров.
Трамваи "Космонавт" и "София-70"(поздрави колега)
и по средата товарен микробус "Жук" (Juk), полско производство.
3. Непосредствена близост до паметника на Васил Левски
в дните когато около него се "въртяха" тролейбуси "Шкода" и трамвай с №№ 3, 4 и 10.
Зад паметника - автобус "ПАЗ", съветско производство.
4. ПРед паметника на Васил Левски отново тролейбус "Шкода" и трамвай
"София-70" (или този с двата "геленка" май беше "София-72"...!?

). На заден план автомобил "Шкода"-1000МВ.
5. Петата снимка е на "петицата" - трамвай "Република", по линия №5,
преминава през площад "Македония" на път за кв.Княжево. От страни автомобили
"Волга-M21", "Москвич-408" и автобус "ПАЗ".
6. Същият трамвай заобикаля Руски паметник по маршрута си към кв.Княжево.
От страни избегнали

катастрофа са автомобили "Волга-М24" и "Варшава".
7. Мястото е ясно, но модела на трамвай на мен - не.
Тогава трамвайното трасе минаваше и от двете страни на църква "Света Неделя",
на снимката трамвай се спуска покрай хотел "Балкан" (бъдещ "Шератон").
8. Друг трамвай (отново непознат модел за мен), "хванат" от фотографа малко по-надолу, мястото е точно срещу
настоящия "МакДонардс" между "Халите" и с гръб към джамията.

Определено трамвайното присъствие около църквата през 70-те години,
въобще не може да се сравни с това през 20-те години на века!!!
(виж снимката на същото място в по-горния пост)
Така изглеждаха някои ключови кръстовища в София, през горещините на месец юли, 1974 година.
Впрочем издирването продължава и за чисто наши локомотиви в отминали времена.
Очаквайте продължение ...
