Мда , Любо е прав - човека се е ориентирал към Швейцария , така че - мащаба е един...и той е НО!
А принципно , мащаб ТТ никак не е за подценяване...това ,че някой не се интересуват от него, не значи, че не се развива (темповете са по-малки все пак...), щото западняците не знаят често и кой им е президент, та камо ли мащаб ТТ.А ако са чували нещо за ТТ, те често допускат , да твърдят че е английски мащаб (нещо което доста време бе набивано в главите ни от комунистите и то тук на изток) , пък всеки просветен знае ,че този мащаб всъщност е чисто американски!Ама това не е най-важното...

Моделизма не е само основни локомотиви, а много повече...това ,че някой харесват "сешуарите" на колела

- ICE , Desyro и т.н. определено показва ,че в моделизма има различни виждания по-въпроса...
Инак за моделите , то и в N този локомотив - Wurtt. C - Ep. 1, е маааалко проблематичен (

-----

в събота се поизясни малко, та Марио

явно не е спал - дори на телефона ми се е записал

),
но това да е само...
Роко тази година пускат BR-44 в "средният" от най-масовите мащаби (едва ли не), пък ето, че стъпват стабилно(явно кризата ги накара да се обърнат към подценяваният мащаб) и в ТТ - вече има една нова машина - BR120.
Източният пазар е все още като дивият запад - гладен за модели и тепърва развиващ се, тоест ТТ-то като доста добре застъпен мащаб в най-малкото шест (или единадесет общо) страни от Европа, си е бъдещ пазар който тъпърва ще покаже какво може

.
Пък то швейцарски железници има и градински,така че...сам избираш и ти си решаваш!
