Автор Тема: RailwayPassion в facebook  (Прочетена 21527 пъти)

Voodoo

  • Гост
  • Trade Count: (0)
RailwayPassion в facebook
« -: 21 Юли 2009, 09:37:42 »
Да се направи група railwaypassion в Facebook. Какво мислите за идеята ?    :good:


ЛИНК КЪМ ФЕЙСБУК ГРУПАТА НА RAILWAY PASSION:
http://www.facebook.com/group.php?gid=106710543703&ref=search&__a=1
« Последна редакция: 29 Януари 2010, 14:10:52 от EMPEROR »

EMPEROR

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Лошо няма ;)
Макар че повечето надали имат идея какво е Facebook :) Както и надали някога ще се появят там :)

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Само че отскоро искат да го правят платен и много хора ще се оттеглят ...

Der Hetzer

  • Trade Count: (59)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1526
  • Рейтинг: 148
Нали собственика на гейсбук се казваше цукерберг или нещо подобно  :haha:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12276
  • Рейтинг: 1315
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
лелееее, и как сега ще се оправяме...??? пък и до сега, как сме живяли?
изгубих си съня , да знаете!!! :boredom:

Der Hetzer

  • Trade Count: (59)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1526
  • Рейтинг: 148
Facebook - was ist das?   :fie:

turboto

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Цитат на: EMPEROR link=topic=1771.msg26879#msg26879 date=1248159913
Лошо няма ;)
Макар че повечето надали имат идея какво е Facebook :) Както и надали някога ще се появят там :)

Имаме идея бре  :drinks:

ivo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (8)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2006
  • Рейтинг: 558
  • HO - II-III, София
:) готово групата се казва Railwaypassion. Който иска да заповяда.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12276
  • Рейтинг: 1315
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Впрочем , без да искам открих , че в мрежата цитират нашият форум (със снимката на Марио..)
http://bulgaria-news.bg/bg/news/read/546
 :(

Тук пък сме №12
http://www.alexa.com/site/linksin/ukazatel.com
каквото и да е тоз указател...
 ;D

Тук сме на второ място (не е свързано с класация , а по азбечун ред):
http://scalemodel.net/asp/viewcountry.aspx?cy=Bulgaria
 ;D

Но пък не знаех че може да си поръчват слънчеви зарядни устройства... :haha: :haha: :haha:
http://74.125.77.132/search?q=cache:dnxuL2ji8-gJ:photo-forum.net/forum/read.php%3Ff%3D1%26t%3D764337%26i%3D764337+Railwaypassion&cd=17&hl=bg&ct=clnk&gl=bg

Я пикото колко е активен!!!
http://74.125.77.132/search?q=cache:HPL6zAORa08J:www.zrockbg.com/forum/viewtopic.php%3Fp%3D1120357%26sid%3D62559febb7eb37c92dae9cf2e3d7c438+Railwaypassion&cd=24&hl=bg&ct=clnk&gl=bg

И тук ни има - виж в дясно:
http://persey4o.wordpress.com/2009/03/24/spider-games-2009/p10702561/

А това не ми стана ясно:
http://www.jouwstats.nl/herkomst/21833
...някъде по средата - в двайсетте...

Тук пък твърдят за 1610 посетители...
http://74.125.77.132/search?q=cache:HmgtARU9uPEJ:www.statbrain.com/vidin-online.com/+Railwaypassion&cd=29&hl=bg&ct=clnk&gl=bg


Цитат
Канадската комисия за защита на личните данни публикува доклада си, в който обвинява Facebook в нарушаване на националното законодателство на държавата. Става въпрос за Закона за личните данни, с който социалната мрежа очевидно не се съобразява, като оставя информацията за потребители на всеобща публична показ и перманентно съхранявана в базата данни на уеб страницата. Според законодателството на Канада това е грубо противоправно деяние.

Канадският комисар от службата за защитата на личните данни, Дженифър Стодарт сподели мнение, че Facebook трябва да съхраняват личните данни на юзърите само когато това е крайно необходимо и доколкото време е нужно, а не постоянно.

В момента в социалната мрежа членуват над 12 милиона канадски граждани, чиито права според националното законодателство са нарушени.
« Последна редакция: 21 Юли 2009, 16:34:41 от pach »

piko1

  • Гост
  • Trade Count: (0)
абе лъснах ам  :lol:  :haha: ама по скоро 1600 рефреша на ден  :haha:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12276
  • Рейтинг: 1315
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Цитат
Хиляди напускат социалните мрежи
 Posted февруари 18, 2008  Comments(0)
Потребители закриват профила си, възмутени от пороя реклами в MySpace и Facebook

Ако искате да си чатите с Крис Херитидж, по-добре забравете: няма да намерите ника му във Facebook. Младият бизнес анализатор от Порт Сейнт Луис, Флорида, си създава акаунт в социалната мрежа миналата година, след като приятелите не го оставят на мира. Но скоро губи интерес заради лавината от реклами, свързани с любими покупки на приятелите му. И през ноември той отписва профила си. В момента Херитидж се изявява онлайн чрез собствения си блог, щастлив да плаща $6 на месец за поддържането на сайт без реклами.

Общуването чрез социални мрежи бе следващият очакван „бум“ в интернет. MySpace, Facebook и други сайтове привличат милиони нови потребители, разклоняват се на хиляди подсайтове, с които компаниите помпат печалбите си от реклама. Проблемът е, че „големият бум“ позагуби инерция. Също като Херитидж мнозина прекарват все по-малко време в социалните мрежи или закриват акаунтите си.

Явно MySpace поколението се насити от рекламното нашествие и подстраниците, изпълнили личните акаунти, го отегчават. Средната продължителност на времето, което един потребител е в социална мрежа, се е свила с 14% последните четири месеца, по данни на пазарния анализатор ComScore. MySpace, най-голямата социална мрежа, преживява спад след пика от 72 млн. потребители през октомври до 68.9 милиона през декември, показват данните на ComScore. Все пак броят на новорегистрираните бележи ръст от 11.5%, но това е значително по-слабо темпо в сравнение с минали години. „Това, което се случва със социалните мрежи, е най-радикалният сценарий за пробив на онлайн рекламата“, отбелязва Тим Вандерхук, главен изпълнителен директор на Specific Media, рекламодател посредник с присъствие на множество сайтове.

ИЗКРИВЕНО МИСЛЕНЕ?

Рекламирането в социалните мрежи се разраства светкавично. Миналата година глобалните разходи за реклама в такива сайтове се изстреляха със 155%, достигайки $1.2 млрд., според eMarketer. А за тази година прогнозират ръст от 75% до $2.1 млрд. Още през ноември 2007 News Corp. обяви амбициозните си прогнози за Fox Interactive Media, част от която е MySpace.

Все пак очакванията за бомбастичен ръст изглеждат преувеличени. Освен слабото увеличаване на акаунтите и все по-малкото време, прекарвано в тези сайтове, потребителите стават все по-невъзприемчиви към рекламни послания, смятат рекламодатели и медия шопове. Ако рекламодателите не се ориентират навреме и не преодолеят негативната тенденция, мрежите за социално общуване ще се превърнат в ограничена пазарна ниша за рекламния свят. И ще смачкат надеждите и прогнозите на Силиконовата долина.

Вкопчените в люта битка Google и Microsoft раздадоха щедри обещания на куп сайтове за гарантиране на минимални приходи срещу ексклузивното право да публикуват свои реклами на тях. Първите сигнали от тези сделки са доста разнопосочни. Google призна, че не генерира толкова приходи от реклами в социални мрежи, колкото са очакванията. От позицията на сключена сделка с MySpace за гарантирани $900 млн. приходи от реклами, свързани с резултати от търсене, Google твърди, че съществуващите рекламни прийоми не са достатъчно ефективни. „Не сме намерили най-добрия начин за реклама и печалба в социалните мрежи“, казва съоснователят на Google Сергей Брин.

Когато обяви печалбите си, News Corp. съобщи, че приходите на Fox Interactive Media са скочили с 87% до $233 млн. Но $62 млн. от тях идват от гарантираната сделка на Google c MySpace. Остава неясно дали Google, заподозряна от рекламните експерти, че е на загуба от сделката, ще подпише подобни споразумения в бъдеще.

Силен тласък за ръста при рекламните приходи идва от компании, експериментиращи със социалните мрежи заради огромната им популярност като нова медия. За други тези резултати не са никак окуражаващи. Голяма част от потребителите в MySpace и Facebook изобщо не забелязват рекламите, понеже основният им интерес е свързан с приятелите.

Социалните мрежи са на дъното по рейтинг на онлайн обратна връзка, оплакват се рекламодатели и медия шопове. Маркетолозите изчисляват, че само 4-ма на 10 хил. души кликваш върху рекламите, в сравнение с 20 на 10 хил. в интернет като цяло.

Марк Шеремет, президент на фирмата производител на нашумялата видео игра Green Screen, изтегли рекламата си от MySpace още миналата пролет, разочарован от аудиторията: 13 на 10 хил. „Все по-трудно се печелят пари от тази анемична статистика“, заключава Шеремет. MySpace и Facebook са наясно с проблема, но твърдят, че засиленото таргетиране на аудиторията и други иновационни способи ще привлекат потребителя. От есента и двата уебсайта предлагат на рекламодателите си софтуер, с който да подбират аудитория в стотици категории по интереси. Президентът на News Corp. Питър Чернин заяви, че рекламните рейтинги на MySpace са се подобрили с… 300%. Оуен ван Ната, главен оперативен директор на Facebook, обещава още експерименти. Но по-агресивните рекламни стратегии могат допълнително да отблъснат потребителите. Райън Лейк (34) е поредният отписал се от MySpace. „Ужасно много и все по-досадни са тези реклами“, твърди той.

Facebook, която диша във врата на MySpace и се разраства неудържимо, стартира през ноември рекламното си приложение Beacon. C тайната цел да повиши продажбите то сигнализира потребителите за направени от приятелите им покупки. Реакцията: над 75 хил. потребители на Facebook подписаха онлайн петиция срещу подобни инициативи.

Карол Круз, вицепрезидент за глобалния интерактивен маркетинг на Coca-Cola, споделя, че колкото и перспективно да гледа на социалните мрежи, все още се въздържа да използва Beacon.

И в MySpace са залети от оплаквания. Нина Пагани, 20-годишна студентка от Ню Йорк, излиза от релси миналата година, когато MySpace започва автоматично да разпраща на потребителите постинги с любими продукти на техните приятели. „Собствената ти страница в MySpace се превръща в реклама“, ядосва се Нина. След петгодишна лоялност към MySpace през декември тя изтрива профила си.

Спенсър Анте и Катрин Холахан
BusinessWeek

Filed under: web 2.0

Facebook губи чар
 Posted ноември 26, 2007  Comments(0)
Когато Марк Зукербърг, главният изпълнителен директор на Facebook, представи новата рекламна стратегията на социалната мрежа, очакваше се да обясни как сайтът би могъл да струва $15 млрд. Но щом се изясни, че маркетолозите ще ухажват членовете на сайта, като използват събраните за тях лични данни, в блогосферата се отприщи реакция.

Ашкан Карбасфрушан написа в WatchMojo.com: „В основни линии Facebook продаде базата данни за своите потребители.“ „Целта е да се използват личните данни за печелене на пари, нали?“, предположи Мат Асай в блога The Open Road. „Първо примамвате юзърите да ви поверят личните си данни, после ги продавате на рекламодателите и накрая използвате юзърите като рекламни агенти. И какво получават те в замяна? Нищо“, категоричен е Ник Кар в RoughType.com.

Не е ясно дали тези предположения съвпадат с мненията на 50-те млн. членове на Facebook. Ho меденият месец на социалната мрежа без съмнение завърши.

Робърт Д. Хоф
BusinessWeek

Filed under: Реклама

Social Ads на Facebook
 Posted ноември 23, 2007  Comments(2)
Старта на контекстната рекламна платформа на една от най-скъпите социални мрежи Facebook, по всяка вероятност няма да се окаже толкова успешен, колкото се предполагаше.

Откриването на Social Ads предизвика вълна от недоволство във връзка с нарушената анонимност на потребителите в хода на рекламната кампания Facebook Beacon.

Беше публикувана официална петиция, в която се изразява възмущението на потребителите от факта, че покупките в сайтовете партньори на Facebook, са били разпространени и в лентите с приятели, със снимка на участника, описание на покупката и блока с контекстна реклама.

При извършване на покупката потребителят може да откаже предаването на тези данни в мрежата си, но участниците смятат тази мярка за недостатъчна. Към инициативата в MoveOn.org вече са се присъединили над 5000 потребители на Facebook. Сред техните искания са : опростяване на процедурата за скриване на таргетираната реклама и забрана са следене на действията на потребителите.

Filed under: Реклама

Maka-Maka
 Posted октомври 31, 2007  Comments(0)
След като не успя да купи част от многообещаващата 15 милиардна социална мрежа Facebook, Google се подготвят да отвърнат на удара. Проект с кодово име Maka-Maka ще стартира в бета режим в началото на ноември.

Използвайки машината на Google Reader, Maka-Maka ще създава rss потоци за читатели и ще ги публикува чрез лесни за настроика мини feeds. Освен това Google ще предоставят на всички разработчици възможността да интегрират абсолютно всички свои приложения в профила в Maka-Maka. Първите услуги които ще ползват Maka-Maka ще са Orkut и iGoogle, а в по-късен етап Gmail, Google Talk и други.

Предварително обявената за старта на Maka-Maka дата 5-ти ноември, обаче едва ли ще бъде спазена и се очаква създателите да отложат презентацията с няколко дни, защото проекта още не е завършен. Освен това представянето ще включва само интеграция със социалната мрежа Orkut, а не с iGoogle както беше съобщено по-рано.

Развитието на Maka-Maka ще бъде стратегическа цел за Googlе. Търсачката отдавна искаше да създаде своя собствена платформа достъпна за всички разработчици. Тази платформа ще донесе още по-голяма популярност, тъй като ще обедини функционалността на приложенията на Google с най-популярните социални мрежи в САЩ.

Освен това подобна социална мрежа ще позволи на Google да събира информация за потребителите не само от Gmail, Gtalk и iGoogle, а и от профилите им в социалните мрежи. Това ще помогне за още по-добро таргетиране на Adsense рекламите.
« Последна редакция: 21 Юли 2009, 16:38:19 от pach »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12276
  • Рейтинг: 1315
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
 :yahoo: :yahoo: :yahoo:
Цитат
Откриха сериозни пропуски в сигурността на Facebook
16 юли 2009 21:51 / обновена на 16 юли 2009 | 0 Коментирай

   Популярният сайт за социални контакти Facebook не полага достатъчно усилия за защита на личните данни, които получава от абонатите си и дава на потребителите объркваща и непълна информация за защитата на личната им информация, предаде Ройтерс.

Според разследването на специалният пълномощник на Канада по защита на личните данни, Дженифър Стодарт, "ясно е, че проблемите на сигурността са на челно място за Facebook, и въпреки това намерихме сериозни пропуски в сигурността при начина, по който действа сайта", цитира го БГНЕС.

Facebook нарушава канадските закони за защита на личните данни, като запазва прекалено дълго информацията на хора, които са се отказали от услугите му. Сайтът доставя объркваща информация за проблеми, свързани със сигурността, като например показва на потребителите как да деактивират акаунтите си, но не и как да ги изтрият.

Стодарт освен това обвинява Facebook, че не разполага с адекватни предпазни мерки, за да защити личните данни от разработчици, които работят за своя сметка. Има над 950 000 разработчици в 180 страни. Сайтът има 200 милиона активни потребители

piko1

  • Гост
  • Trade Count: (0)
оф господи искаш ли да ти покажа че и нашият форум не е много по различен от facebook хванал си се за сламка хаха
примерно всеки админ и модератор ти вижда IP адреса това означава че ако реши съответния човек може да те намери къде живееш с точност абе достатачна за да те *** яко налй а пък ако [*цензурирано*] като мене реши може да ти спретне такава мизерия по това IP че
господ да ти е на помощ а що се отнася до паролите php се хаква леко де лесно ако знаеш къде да го пипнеш  :spiteful:
така че няма сигурни неща в този живот сега ако няква рекламка дет не я забелязвам ми е проблема по добре да си прережа вените докато още мога  :lol:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12276
  • Рейтинг: 1315
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Цитат на: piko1 link=topic=1771.msg26928#msg26928 date=1248184411
оф господи искаш ли да ти покажа че и нашият форум не е много по различен от facebook хванал си се за сламка хаха
примерно всеки админ и модератор ти вижда IP адреса това означава че ако реши съответния човек може да те намери къде живееш с точност абе достатачна за да те *** яко налй а пък ако [*цензурирано*] като мене реши може да ти спретне такава мизерия по това IP че
господ да ти е на помощ а що се отнася до паролите php се хаква леко де лесно ако знаеш къде да го пипнеш  :spiteful:
така че няма сигурни неща в този живот сега ако няква рекламка дет не я забелязвам ми е проблема по добре да си прережа вените докато още мога  :lol:
червеният цвят е от мен.

За какво спориш нещо не ми стана ясно...?

Освен това какво е това самоопределине ? Що си признаваш без бой бря!!! :pleasantry: ;)
 :lol: :lol: :lol:

piko1

  • Гост
  • Trade Count: (0)
кое че съм практикувал кракерство или че съм [*цензурирано*] щот и двете са правилни и никога не съм ги отричъл  :haha: