9. През 1992 г. Fleischmann пускат на пазара годишен сет от шест части /Fleischmann7889/, като локомотивът и отделните вагони са от различни ЖП администрации Тази идея осъществих по следния начин – товарен влак, различни ЖП администрации, локомотив MIII-4e(1) – бъдещ клас BR 89.7531-7540, ЖП администрация на Херцогство Брауншвайг /BLE/. Композицията е осем-вагонна. Моделите са Fleischmann 8886, ЖП администрация на Имперска Железница на Елзас – Лотарингия /E.L.R.E./, 8861, ЖП администрация на Кралство Бавария /K.Bay.Sts.B./, 8880, ЖП администрация на Гросхерцогство Олденбург /G.O.E./, 8862, ЖП администрация на Гросхерцогство Баден /G.Bad.Sts.E.B./, 8882, ЖП администрация на Кралство Саксония /K.Sachs.Sts.E.B./, 8885, ЖП администрация на Гросхерцогство Мекленбург Фридрх Франц /M.F.F.E./, Fleischmann 8824K, ЖП администрация на Кралство Вюртемберг /K.W.St.E./ и Fleischmann 8840, ЖП администрация на Кралство Прусия /K.P.E.V./ :
Локомотив MIII-4e(1) BLE 2 Graf Götz Wrisberg – производство 1878 година, модел Arnold 2224. Снимката е на Callio :
10. Товарна електрическа мотриса, ЖП администрация на „Местна железница”АД /L.A.G./ - частна ЖП компания, създадена в Мюнхен през 1887 година, обслужваща главно линиите с местно значение. Оперирала е в цяла Германия, но и в Полша, Унгария, Австрия, Чехия. Не само е возела, но и е строяла – само за първите си две године е поела над 400 км. Тя много агресивно електрифицира местните ЖП клонове и това силно е инспирирало електрификацията на ЖП линиите в Германия, главно в Кралство Бавария. Ползваното в контактната мрежа напрежение е било с малки изключения под 1 kV.
Товарна електрическа мотриса 895 - производство 1903 година,модел Minitrix 12853 :
11. Пътническа електрическа мотриса, ЖП администрация на Кралство Прусия /K.P.E.V./, електрическа мотриса ЕТ 833/834 – бъдещ клас ЕТ 87.01-05. През 1911 г. е завършена електрификацията на главната линия от Лаубан /Lauban/ през Валденбург /Waldenburg/ до Кьонигсцелт /Königszelt – сега Jaworzyna Śląska в Полша/, както и на част от разклоненията й. След положителните резултати от експлоатацията на акумулаторни мотриси администрацията на Пруските железници пристъпва към програма за електрификация на жп трасетата, респективно към поръчка на електрически мотриси. До края на 1914 г. в експлоатация влизат 5 мотриси с колоосна формула 2'1+B'1+1 2' . Обслужвали са неудачно главно граничната отсечка между Долен Залцбрун /Nieder-Salzbrunn/ и Халбщад /Halbstadt - сега Meziměstí в Чехия/. Изобилното със стръмни наклони трасе е водело до често прегряване на двигетелите и през 1921 г. са окончателно заменени. Моделът е Minitrix 12429.
Пътническа електрическа мотриса ЕТ 833/834 – производство 1914 година, модел Minitrix 12429 :