Главен форум | Main forum > Моята колекция | My collection
Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
mgirginov:
12. Бърз влак, ЖП администрация на Пфалц /Pfalzbahn/, локомотив S 3/6 – бъдещ клас BR 18.428. Макар и част от Кралство Бавария, областта Пфалц е имала собствена ЖП администрация до 1909 г., когато официално се влива в K.Bay.Sts.B. Дори след това, обаче, подвижният състав е наричан по името на старата администрация. През 1914 г. специално за Pfalzbahn са произведени 10 локомотива S 3/6 с по-къса със 150 мм база, заради обръщалото с по-малки габарити, което са притежавали. Композицията е шествагонна : багажен вагон, 3-та класа, комбиниран 3-2-1-ва класа, комбиниран 1-2-3-та класа, 3-та класа, 3-та класа. Всички вагони са четириосни. Моделът е Minitrix 15709/четиривагонен сет/, удължен с 15709-1 и 15709-3. Снимката е на Callio :
Локомотив Pfalzer S 3/6 344 серия g – производство 1914 година, модел Minitrix 12254. Снимката е на Callio :
13. Товарен влак, ЖП администрация на Кралство Бавария /K.Bay.Sts.B./, локомотив G 4/5Н – бъдещ клас BR 56.901-1035. След 1905 г. в Баварските железници не постъпват повече локомотиви с колоосна формула 1 D. Последните с това колоосно изпълнение са баварските двуцилиндрови с мокра пара G 4/5 N. Този факт, както и нарасналият товаропоток през Първата световна война принуждават ЖП управлението да поръча на фирма J. A. Maffei разработването на чисто нов четирицилиндров с прегрята пара товарен локомотив с колоосна формула 1 D. Развойната линия е естествено продължение на по-рано поръчаните за Швейцарската Готардбаан/ Gotthardbahn/ C 4/5 и за Баденските железници VІІІ, но локомотивът е по-модерен със системите си за предваритлно подгряване и последващо прегряване на парата. Това е най- мощният от Германските товарни локомотиви с тази колоосна формула. Успехът му предизвиква висок интерес при предавяване на репарационните условия след края на войната. Композицията е десетвагонна. Моделът е Minitrix 13262К, 15113/петвагонен сет/, Fleischman 8865, 82360/двувагонен сет/ и Minitrix 13445 :
Локомотив G 4/5Н 5502 – производство 1916 година, модел Minitrix 12603. Снимката е на Callio :
br185:
Страхотна колекция! Поздравления :) !
Maktub:
ох... почес... пъш... :hi:
gregary:
http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,1772.0.html
Супер-класика!!!
Поздрави. :clapping:
mgirginov:
След известно прекъсване, по стечение на обстоятелствата продължавам сам да заснимам моделите от колекцията си. Не претендирам нито за художествено майсторство, нито за специални фотографски похвати.
14. Императорският влак на Кайзер Вилхелм ІІ, ЖП администрация на Кралство Прусия/K.P.E.V./, локомотив S 10.2 – бъдещ клас BR 17.201-296. Локомотивът е почти еднакъв с първоизточника S 10, с изключение на трицилиндровата си парна машина. Превъзхождал го е, но не и първото развитие на серията – S 10.1. Можел е да поддържа 100 км/час, теглейки 400 - тонен бърз влак, а при 1 % наклон, дори с 300 – тонен влак, скорост 50 км/час е била възможна. Композицията е /недовършена е, защото производителят спира производството на серията/ двувагонна: шестосен салонен вагон и четириосен вагон за мъжете - придружаващи от свитата. Моделът е Arnold-Railex 3950 и 3951, ръчно изработени месингови модели :
Локомотив S 10.2 1207 Coeln – производство 1914 година, модел Minitrix 12088 :
15. Товарен влак, ЖП администарация на Кралство Прусия/K.P.E.V./и ЖП администрация на Гросхерцогство Олденбург /G.O.E./, локомотив G 12 – бъдещ клас BR 58.1002-2148. Липсата на единен стандарт при локомотивостроенето в отделните Германски ЖП администрации през Първата световна война, довежда до повишени разходи в обслужването и експлоатацията им. Това налага Военната ЖП администрация да изиска разработването на бърз, мощен, товарен локомотив, който да не е и с обичайното голямо осно натоварване. Локомотивът силно се различава от принципите на Пруския локомотивен дизайн. Композицията е единадесетвагонна. Моделът е Roco 25343, Minitrix 15128, Fleischmann 8831, Minitrix 13645, 13601, 13647, ЖП администрация на Кралство Прусия/K.P.E.V./ , 51 3222 00, ЖП администрация на Гросхерцогство Олденбург /G.O.E./. и 13640, ЖП администрация на Кралство Прусия/K.P.E.V./ :
Локомотив G 12 5593 Erfurt – производство 1917 година, модел Minitrix 12608 :
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия