Главен форум | Main forum > Моята колекция | My collection

Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/

<< < (45/45)

mgirginov:
92. Бърз влак, ЖП администрация на Кралство Прусия/К.Р.E.V./, локомотив ЕS 9 - /бъдещ клас Е 01 09 /. Това е първият от поредицата /до ES 19/ масово произвеждани експресни електролокомотиви. ЖП дирекция Хале достига при непрекъснатото от 1911 година експериментиране с колоосната формула на електролокомотивите до много удачен вариант с три общо задвижени от щанги оси, който осигурява едновременно по-добро предаване на мощност и същевременно плавност на движението. През 1914 година започва експлоатацията на първите три произведени локомотиви, но началото на Първата световна война налага преместването им от Хале в Силезия. Серията не е била проектирана за толкова трудни маршрути и персоналът е прекарвал времето си в непрекъсната борба с износванията и повредите, още повече, че качеството на материалите по време на войната е било силно занижено. С възстановяването на електрозахранването в средна Германия след края на войната машините са върнати на традиционните си отсечки, за които са били проектирани. Удължените влакове, респективно претоварването довеждат все още експлоатираните екземпляри от серията да бъдат „пенсионирани“ в периода от 1926 до 1929 година. Композицията е четиривагонна: багажен вагон, комбиниран 2-3 класа, 3-та класа, 3-та класа. Всички вагони са триосни. Моделът е Fleischmann 806802, 806502, 807003 и 807004:



Локомотив ЕS 9– производство 1914 година, модел Reitz, ръчно изработен месингов модел :

mgirginov:
93. Товарен влак, ЖП администрация на Кралство Бавария /K.Bay.Sts.B./, локомотив EG1, бъдещ клас Е 73 01. След електрифицирането на отсечката Залцбург-Фрайласен-Бехтерсгаден Баварските държавни железници решават да изпробват електрическата тяга. Поръчани са дванадесет пробни електромотива, както пътнически, така и  товарни, сдред които е и EG1. Електрическото обзавеждане на всеки от локомотивите е поверено за изпълнение на различна фирма. Двата произведени от този клас локомотиви, заедно с пруския EV 1/2,  са първите в Германия с отделно задвижване на всяка ос. Вероятно се е целяло по-добър ход в криви и по-слабо износване на колелата и релсите. Ходовите им характеристики са удовлетворявали изискванията и са били считани за надеждни машини. Били са по-мощни от Е36 и Е70 и скоростните им възможности са надвишавали необходимите за изпълнение на заданията. EG1 е снет от експлоатация през 1937 г. Композицията е деветвагонна. Моделът е Minitrix 13801, MARKS Metallmodellclassic's & Minitrix M440, 13269, 15004, 13802, 15340+2, 13413, 17100.002 и13425 :



Локомотив EG1– производство 1914 година, модел Reitz, ръчно изработен месингов модел:


mgirginov:
94. Бърз комбиниран товаро-пътнически влак, ЖП администрация на Кралство Бавария /K.Bay.Sts.B./, локомотив Pt 2/3 – бъдещ клас BR 70.050. Този клас вече съм представял. Този локомотив е с друг експлоатационен номер, респективно друг каталожен номер. Всички вагони са двуосни. Моделът е Fleischmann  809003/петвагонен сет/:


 
Локомотив Pt 2/3 6050 – производство 1910 година, модел Fleischmann 707085:

angel.s:
Браво,колекцията е чудесна!!!

Навигация

[0] Списък на темите

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия