Главен форум | Main forum > Моята колекция | My collection
Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
j.k.kolev:
Трудно намирам думите, с които да изразя възхищението си от непреходната красота на тази епоха и колекционерския усет на колегата :hi:.
mgirginov:
Баденски товарни вагони :
Minitrix 15063-1 :
Fleischmann 8881 :
Minitrix 15063-3 :
Arnold HN6075 :
mgirginov:
70. Товарен влак, ЖП администрация на Кралство Бавария /K.Bay.Sts.B./, локомотив Gtl 4/4 – бъдещ клас BR 98.801-917. Този клас вече съм представял. Този локомотив е с друг експлоатационен номер, респективно друг каталожен номер. Композицията е десетвагонна. Моделът е Minitrix 51 1029 00-5,11011-5,11011-4,13593 и 15070/шествагонен сет/ :
Локомотив Gtl 4/4 2554 – производство 1912 година, модел Fleischmann 709902 :
mgirginov:
71. Отново изключение, но вече реализирана няколкогодишна мечта – „Симплонски Ориент Експрес”/ “Simplon Orient Express”/. Влакът, който най-много асоциираме с нашата история през 20-те и 30-те години на миналия век. Влакът, станал символ на аристократизъм и/или богатство, лукс, комфорт, финес и авантюризъм.
Още през 1898 г., след двустранно споразумение между Италия и Швейцария, започва строежът на Симплонския тунел. Първата тръба е пусната в експлоатация през 1906 г., а през 1922 г., след десет години строеж, заработва и втората тръба на тунела. Заради голямата си дължина /19803 м и 19823 м/, още от самото начало тунелът се обслужва само от електровози. Интересен факт е, че от стратегически съображения държавната граница между Кралство Италия и Федерация Швейцария е преместена точно по средата на тунела.
Международен експресен влак „Симплонски Ориент Експрес”/ “Simplon Orient Express”/, ЖП администрация на Федерация Швейцария/SBB/ и Международна Компания за Спални Вагони /CIWL/ с основен маршрут Париж – Лозана – Милано – Триест – Белград – София – Истанбул и с връзка към Атина и Букурещ. Локомотив Ве 4/6 12320 “Сърнец”/”Rehbock”/- вид дребен западноевропейски елен, ЖП администрация на Федерация Швейцария/SBB/. Още в началото на Първата световна война, в Швейцария се усеща силен дефицит на гориво за парните локомотиви. Стига се дотам, че към средата на 1918 г. в уикендите не са се движели други влакове освен т.нар. „млечни влакове”. Това налага вземане на правителствено решение за спешна електрификация на съществуващата ЖП мрежа, респективно поръчка на електровози, съобразени с предназначенията и маршрутите. Ве 4/6 е бил проектиран за обслужване на пътнически влакове по изключително тежките участъци на линията Готард /Gotthardstrecke/. Но още първата серия произведени локомотиви са разпределени из цялата страна. Композицията е петвагонна : багажен, спален, вагон – ресторант, спален и багажен. Всички вагони са четириосни. Моделът е Arnold HN4001 /петвагонен сет/ :
Локомотив Ве 4/6 12320 “Rehbock” – производство 1921 година, модел Roco 23273 :
gregary:
Всичко с полъха на SBB носи невероятна красота! :yes:
"Конграджелейшънс" :pleasantry: :lol: :lol: :hi:
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия