Главен форум | Main forum > Моята колекция | My collection
Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/
mgirginov:
С близо година закъснение представям една дългогодишна моя мечта...
88. Пътнически влак, ЖП администрация на Кралство Прусия/K.P.E.V./, локомотив ES 6 - не достига DRG класификация..Поръчан през 1912 г.и проектиран като бърз локомотив за разнообразни трасета, в началото на 1914 г. е пуснат за едномесечна тестова експлоатация между Десау и Делич. От началото на май 1914 г. е изпратен на изложба в Малмьо. През военните години е спрян. След края на Първата световна война е активиран отново в Средна Германия. Поради слабите му ходови качества и малкия диаметър на двигателните му колела, локомотивът е използван повече за пътнически и леки товарни влакове, отколкото за бързи влакове. Мощността и теглителните му възможтости не могат да се справят с постоянното увеличаване теглото на композициите и той, както и другите „пробни“ локомотиви е „пенсиониран“ през 1923 г. и преобразуван като трансформатор в подстанция. Композицията е четиривагонна : багажен вагон, комбиниран 1-2-3 класа, 3-та класа, 3-та класа. Вагоните са триосни и четириосни. Моделът е Fleischmann 8893K, 8892K, 8891K и 8890K :
Локомотив ES 6 - производство 1914 г., модел Minitrix Fine Art 12636, ръчно изработен месингов модел със сертификат :
pach:
bg&flag
Честито Марио!!!
Скоро да станат повече!!!!
Дали ще имаш още електрически?(до сто)
(Имаш два пъти 86, а липсва 87)
mgirginov:
89. Международен експресен влак „Остенде – Виена Експрес“/”Ostende – Wien Express”/, ЖП администрация на Кралство Бавария /K.Bay.Sts.B./ и Международна Компания за Спални Вагони /CIWL/. Локомотив S 3/5 N – бъдещ клас BR 17.401-420, ЖП администрация на Кралство Бавария /K.Bay.Sts.B./. Този клас вече съм представял. Композицията е петвагонна: багажен-сервизен, спален, вагон-ресторант, спален и багажен-предпазен. Вагоните са четириосни, а багажните – триосни. Моделът е Hobbytrain H22100/двувагонен сет/ и H22101/тривагонен сет/:
Локомотив S 3/5 N 3303 – производство 1903 година, модел Minitrix 12600 :
mgirginov:
90. Същият прекрасен влак, но вече във втора епоха /поредното ми изключение/, „Остенде – Виена Експрес“/”Ostende – Wien Express”/, ЖП администрация на Групово Управление Бавария /Gruppenverwaltung Bayern/ и Международна Компания за Спални Вагони /CIWL/. Локомотив ЕP5 – бъдещ клас E 52 10. Проектиран и произведен за обслужване на тежки пътнически влакове по електрифицираните отсечки на Бавария. За разлика от произвежданите до тогава електролокомотиви, новата конструкция е със задвижване от четири по-малки електромотори, вместо с досегашното изпълнение с един голям сравнително бавно въртящ се електродвигател. Предаването на движението на електродвигателите към двигателните колела се осъществявало посредством зъбни предавки и щанги. Същият проект е приложен и при производството на товарния ЕG5 – бъдещ клас E 91. Композицията е осемвагонна: багажен, спален, пулман салон-вагон, спален, вагон-ресторант, спален, багажен-сервизен и багажен-предпазен. Всички вагони са четириосни. Моделът е Arnold HN4008/петвагонен сет/, Arnold 3843 и Arnold 0324/двувагонен сет/:
Локомотив EP5 21510 – производство 1924 година, модел Minitrix 12277:
mgirginov:
91. Дълго време събирах необходимото за да реализирам идеята си за германски военен ешелон с бронирана техника в периода на 1917 -1918 година/Първа Световна Война/. Заради неуспеха ми да открия документирани правила за композиране на военни ешелони в Имперска Германия по това време, съм импровизирал, съобразявайки се с по-късна информация. Военен ешелон, ЖП администрация на Кралство Прусия/K.P.E.V./, ЖП администрация на Имперската Германска Флота/ Kaiserlich-Deutsche Marine/ и ЖП администрация на Кралство Бавария /K.Bay.Sts.B./, локомотив G 8.1 – бъдещ клас BR 55. 3310. Този клас вече съм представял. Този локомотив е с друг експлоатационен номер, респективно друг каталожен номер. По време на Първата Световна война в Кайзерова Германия концепцията за развитие на бронирана техника не е на дневен ред, за разлика от Франция, Великобритания, дори и съюзническа Австрия. Чак след дебюта на британския Марк І, германското висше командване решава да поръча проектирането, респективно производството на немски танк A7V. До края на войната са произведени само 20 машини, които не успяват да окажат някакво влияние върху бойните действия и изхода на войната. Но, за сметка на това, германците успяват да пленят доста английски и френски танкове и бронирани коли, с които се противопоставят донякъде на англо-френското превъзходство. Композицията е петнадесетвагонна, включваща пътнически вагони, тежкотоварни платформи, закрит вагон, цистерна и придружаващ вагон за влаковата бригада. Танковете са немски A7V, британски Mark I female, Mark II male, Mark IV male, Mark IV female и лек танк Cunnigham T1. Бронираните коли са Austro Daimler, Erhardt E-V, Lancia 1ZM, UNL 35, както и тежък влекач Austro Daimler VZ, Моделът е Fleischmann 8887K, 8814, 8889K, 8832K, Minitrix 15070-4, 13409, 15340, Fleischmann 8835K, Minitrix 15070-4, 15051-1, Fleischmann 8832K, Minitrix 13262K, 15070-4, Fleischmann 843408 и 858820K :
Локомотив G 8.1 5239 Muenster – производство 1915 година, модел Fleischmann 7891-1. Снимката е на Callio :
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия