Главен форум | Main forum > Моята колекция | My collection

Колекцията на mgirginov/Марио Гиргинов/

<< < (12/45) > >>

mgirginov:
46. Бърз влак, ЖП администрация на Кралство Вюртемберг/K.W.St.E./, локомотив Т 5 – бъдещ клас BR 75.001-093. Мощен пътнически тендерен локомотив, обслужващ главни и второстепенни трасета. Превъзходните му качества се дължат на дългата му фиксирана колесна база. Ползван е дори за експресни влакове между Имендинген и Щутгарт. Композицията е шествагонна : четириосен багажен вагон, четириосен 4-та класа, четириосен комбиниран 3-2-ра класа, двуосен 4-та класа, двуосен 4-та класа, четириосен 4-та класа. Моделът е Brawa 65022, 65021, 65020, 1853, 1858 и 65023 :



Локомотив Т 5 1283 – производство 1918 година, модел Merker und Fischer К49, ръчно изработен месингов модел :



47. Товарен влак, ЖП администрация на Кралство Вюртемберг/K.W.St.E./, локомотив Т 9 бъдещ клас BR 91.2001-2010. През 1906 година ЖП администрацията на Кралство Вюртемберг/K.W.St.E./ поръчва 10 броя Пруски Т 9.3, които класифицира като Вюртембергски Т 9. Пруския локомотив Т 9.3 вече съм представял. Композицията е осем вагонна. Моделът е Fleischmann 8825К, 8826К, 8827, 8823, Arnold 70005/двувагонен сет/ и 70008/двувагонен сет/ :



Локомотив Т 9 1108 – производство 1907 година, модел Fleischmann 7822 :

zazo:
Ей таз композиция, много ми хареса  :victory:

mgirginov:
48. Пътнически влак, ЖП авдминистрация  на Кралство Прусия /K.P.E.V./, локомотив Р 8 – бъдещ клас BR 38.1001-1572. Този клас вече съм представял. Този локомотив е с друг експлоатационен номер, респективно друг каталожен номер. Композицията е шествагонна : пощенски, багажен, комбиниран 2-1-ва класа, комбиниран 1-2-ра класа, 3-та класа, 3-та класа. Всички вагони са четириосни – тип Abteilwagen/купейни вагони, чиито купета имат собствени външни врати и нямат вътрешна връзка помежду си/. Моделът е Fleischmann 8803, 8800, 8801,8801, 8802 и 8802 :



Локомотив Р 8 2412 Hannover – производство 1906 година, модел Fleischmann 7800 :



49. Комбиниран товаро – пътнически влак, ЖП администрация на Кралство Прусия /K.P.E.V./и ЖП администрация на Гросхерцогство Мекленбург Фридрх Франц /M.F.F.E./,  локомотив Т 16.1 – бъдещ клас BR 94.502-1740. Този клас вече съм представял. Този локомотив е с друг експлоатационен номер, респективно друг каталожен номер и с по-късно нормативно наложилата се цветова комбинация. Композицията е осемвагонна : комбиниран двуосен пощенско-багажен, комбиниран двуосен 3-4-та класа и шест товарни вагона. Моделът е 8880K, 8881К, 8883, 8813, 8884, 8884К, 8889К и Minitrix 91058 :



Локомотив Т 16.1 8175 Cassel – производство 1914 година, модел Fleischmann 7886-1 :


TheJackal:
Пак получих предновогодишен сърцетуп. Да си ги караш с кеф! Весала Нова година и успехи! :drinks:

mgirginov:
50. Международен експресен влак „Балкански влак”/”Balkanzug”/, ЖП администрация на Гросхерцогство Баден/G.Bad.Sts.E.B./ и Международна Компания за Спални Вагони /CIWL/. По време на Първата световна война, съвсем естествено, спира експлоатацията на международния експресен влак „Ориент експрес” /”Orient Express”/. Имперска Германия отдавна има планове да влияе допълнително геополитически, налагайки успешна алтернатива на ”Orient Express”. И на 15 януари 1916 година пуска в експлоатация „Balkanzug”, нов влак с нов маршрут, минаващ само през окупирани територии или през държави – съюзници : Берлин, Франкфурт, Вроцлав, Будапеща, Белград, София, Истанбул. През есента на 1918 година експлоатацията на „Balkanzug” е прекратена с пускането отново на ”Orient Express”. Локомотив ІV h – бъдещ клас BR  18.301-303, ЖП администрация на Гросхерцогство Баден/G.Bad.Sts.E.B./. Един от локомотивите, планирани да  заменят IV f по трасето Баден – Манхайм. Но огромният радиус на двигателните им колела/2100 мм/ ги налага безкомпромисно като експресни и бързи локомотиви за равнинни трасета. Един локомотив, дърпайки 650 t експресен пътнически влак се е движил в равнината с впечатляващите 100 км/h. И е успявал дори да поддържа 70 км/h при наклон 0,538%. Все пак, заради технически проблеми със спирачната им система, скоростта им е била ограничена до 110 км/h. Композицията е шествагонна : багажен, вагон-ресторант, спален вагон, спален вагон, вагон-ресторант, багажен. Всички вагони са шестосни с изключение на багажните, които са четириосни. Това е най-дългата ми композиция, за която модулът на Иво се оказа къс. Моделът е 13177, 13176, 13175, 13175, 13176 и 13177 :



Локомотив ІV h 95 – производство 1918 година, модел Hobbytrain Н4000 :



51. Товарен влак, ЖП администрация на Гросхерцогство Баден/G.Bad.Sts.E.B./, локомотив G 12 – бъдещ клас BR 58.201-225. Този клас вече съм представял. Между 1917 и 1921 година, когато този клас локомотиви се произвежда в Прусия, няколко от другите провинции правят поръчки за своите ЖП администрации. Гросхерцогство Баден поръчва 88 броя на няколко транша. Композицията е десетвагонна. Моделът е Моделът е Arnold HN6074, HN6075, HN6076, Fleischmann 823604/двувагонен сет/,8881, 821202-2 и Minitrix 15063/тривагонен сет/ ::



Локомотив G 12 996 – производство 1918 година, модел Minitrix 12257 :

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия