Автор Тема: Въпрос към по - опитните.  (Прочетена 2904 пъти)

Vasilev65

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Въпрос към по - опитните.
« -: 04 Август 2009, 10:41:03 »
Здравейте!
Започвам да изграждам първия си макет и направих една диорама. Искам мнение....?
Предварително благодаря!

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4781
  • Рейтинг: 632
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Re:Въпрос към по - опитните.
« Отговор #1 -: 04 Август 2009, 10:58:42 »
Ужасно претрупано и нереалистично.Сигурно на теб ти харесва така,на минимум място-максимум трасета.Не знам кава ти е целта,да караш няколко влака наведнъж?Аз бих оставил гара с 4-5 коловоза и удвоено по периферията на макета трасе.На срещуположният край на гарата бих поставил не прав участък на трасето,а лека дъга,така че дългите влакове да правят лека,приятна извивка.Но това е моят вкус,ти си свободен да го направиш както ти харесва.Успех!

Vasilev65

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Въпрос към по - опитните.
« Отговор #2 -: 04 Август 2009, 11:14:59 »
Благодаря за мнението. Точно защото и на мен много не ми пасна поисках съвет. Ще го оглеждам още....  :)

gts.best

  • Trade Count: (56)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 702
  • Рейтинг: 8
  • N(1:160)
Re:Въпрос към по - опитните.
« Отговор #3 -: 04 Август 2009, 11:26:16 »
Доста си се престарал. Ето ти едно простичко предложение.
Поздрави.
« Последна редакция: 04 Август 2009, 11:31:14 от gts.best »

eurostar

  • Trade Count: (10)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 816
  • Рейтинг: 84
  • N-scale, Era V+
    • Rexx Design Studio
Re:Въпрос към по - опитните.
« Отговор #4 -: 04 Август 2009, 12:01:49 »
Тази дъска е доста малка за НО, особено за дългите вагони в IV u V епоха. За това действително трасето трябва да е максимално опростено. Предложението на gts.best ми изглежда много добро. Има само две неща, за които трябва да се помисли:

- стрелката в най-левия тунел трябва да се постави преди портала, а не вътре и порталът да бъде двоен;

- Кривата гара горе, вдясно трябва да се качи с около 6-7 см над основното трасе, за да може най-горната линия да слиза и се изкачва с около 3% и да се избегне затормозяване на локомотивите.
« Последна редакция: 04 Август 2009, 12:28:44 от eurostar »