Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Имам нужда от помощ при макетирането | Need help with layouts
Посъветвайте начинаещ като мен
Vasilews:
Здравейте!
Аз съм начинаещ в хобито и дори не знам къде има магазини на влакчета в София - така че моля някой добър софиянец да ми прати адрес или да ми обясни къде се намират такива магазини (за предпочитане е да протават и в N размер - искам да си намеря един сет на Minitrix но за сега не искам да го купя по интернет или по каталог, та се надявах да го намеря в София - ще мога ли?)
Предварително ви благодаря за безценната информация!
Ivo Nedkov:
Здравей!
Отговора на въпросите ти е написан на началната страница на www.railwaypassion.com.
в долния край пише: "Магазини" и са изброени магазините:
Хоби свят
Магазин Хобит
Малък ЦУМ
Conrad
Нирахоби
Hobymodels
Като кликнеш върху някое от имената
се отваря страница с точен адрес и информация.
Това е... :good:
zazo:
За това което търсиш, мисля че няма място в София, където да отидеш и да си го купиш. Остават начините, които си сопменал че не искаш да използваш.
evrokoma:
здравейте колеги и аз като вас съм запален по жп моделизма но по стечение на обстоятелствата доста дълго не съм се занимавал с това и сега като намерих вашият форум старта любов отново пламна в мен за съжаление всико което имах вече не съществува :resent: и така може би това не е мястото но их желал да ми дадете насоки в кой мащаб да се захвана и откъде да си закупя стартов модел на достъпна цена засега съм се запътил към НО но предвид мястото което имам може и в ТТ да мина а и преди всичко и парите са ми малко ограничени :( предварително благодаря на отзовалите се :drinks: е от мен :hi:
Жоро:
Добре дошъл и хубави моменти!