Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Похвалете се с вашия макет | Show us Your layout

Макета в НО на Иво Недков

<< < (29/72) > >>

Ivo Nedkov:
Продължавам работата по озеленяването на макета:  :yes:


На 1-та снимка се вижда формата на хълма оформена от стиропор;
На 2-та снимка - камъните залепени с гипс;
На 3-та снимка - тревата е поникнала. Хълма започва да придобива вид;
На 4-та снимка - борчетата са посадени, има храсти по скалите, баластиран е и релсовия път;

Остава засаждането на дръвчета, борчета и храсти по целия макет...  :)
Остава и оформянето на планината по подобен начин...  :)

Vlado:
Сериозна и упорита работа! Поздравление за което! :)

toniemi:

--- Цитат на: Vlado link=topic=1889.msg40250#msg40250 date=1272282153 ---Сериозна и упорита работа! Поздравление за което! :)

--- Край на цитат ---
:good: :good: :good:

eurostar:
бате Гойко (bategojko), моето мнение е, че макетът ти става много бързо готов. Мен ме притесняват две неща - маркировката по шосетата и пирамидите от баластра. Както се казва "заслужават ревизия". Ако искаш ми обръщай внимание, ако не искаш - недей! Да не говорим за цвета на настилката - там, където минават превозните средства настилката е по-тъмна, а наоколо е по-светла, там, където са лентите и към тротоара. Излез навън да пиеш кафе и погледай най-близката улица и ще се убедиш... или си пусни "Кобра 11" по Диема в 12:30 всеки ден и ще видиш какъв е цветът на асфалта и на какво разстояние са маркировките при скоростни участъци и при обикновена улица.

Аз съм напълно против стрелковите механизми над масата. Но да кажем, че това си купил - това ползваш. Пирамидите с баластра са ти много ниски и са много отсечени от тревните площи. Това, предполагам, не може да се промени. Но в България, та даже и в Германия има участъци с толкова ниски пирамиди. Така, че споко. Наблюдавай повече действителността и гледай хиляди снимки преди да правиш нещо. Успех!

Ivo Nedkov:
eurostar, благодаря за конструктивната критика!
Винаги взимам под внимание думите на по-знаещите от мен.
Стрелките:
- ползвам стари релси и ел. стрелки на ПИКО - такива имам достатъчно.
- ако имах ръчни стрелки - можеше да им сложа механизми от долу.
Баластрата:
- линиите са върху стиропорена подложка 5 мм дебела.
- затова и пирамидата и толкова ниска.
- не бях предвиждал да слагам по-дебела подложка примерно 1 см.
Пътищата:
- направих ги от черна шкурка, а не от сива,защото сивата беше на листове
а черната която намерих беше на руло и ми свърши работа.
- сега е като пресно положен асфалт.
- предполагам че по нататък мога да я състаря и да придобие по автентичен вид.
Хълмовете и озеленяването:
- това е най голямото предизвикателство за мен сега.
- затова и съм показал начина на работа - отделните етапи.
- предстой ми направата на планината и искам да знам дали работя в правилна насока.
Довършителните работи, ще ме довършат:
- улично осветление, табели, знаци, колички, хора и т.н.

Аз също си намирам слаби места по макета,
но като цяло ми харесва това което се получава.  :)

Разглеждал съм и макетите показани на сайта в раздела "Проекти".
Всеки си прави макета според разбиранията и възможностите.
Затова всеки макет е уникален като автора му.






Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия