Сега малко за стрелките и моторите.
На картинката със стрелката (тук долу) има три стрели с номера.
1. Тъй като стрелката е предназначена и за ръчно преместване, там има поставена телчица, която играе роля на пружина. В случай, че ти ще ползваш мотор, тази телчица не ти е нужна и трябва да се извади.
2. Ако крайните траверси ти пречат да поставиш джойнерите, можеш да ги отрежеш със скалпел и да ги отсраниш.
3. Там има дупчица, в която трябва да влезе шилото от мотора, който е под масата. То не трябва да надвишава горното ниво на релсата, защото иначе закача талигите на локомотивите.

Моето мнение е да не взимаш от стрелките с най-малък радиус, а от тези със среден. Преминаването на композиция през стрелка с малък радиус е страшно неестествено. Аз лично ползвам само тези с голям радиус.
Мотор.
На първата картинка се вижда как изглежда моторът. Това е Conrad 219998 с крайно изключване. Стреличката показва двете шила, които те са сложили. Ползвай по-дебелото от тях.

На втората картинка се вижда как моторът се свързва към ключето и трансформатора (изходи АС). Ключето е от тип 1-2 за двете посоки за преместване на стрелката.

На третата картинка се вижда как моторът се монтира под масата.
