Този конкретно е в червени линии, защото се оказа, че е стария автобус на ЦСКА, взет след замяната му с по-нов за нуждите на "киноцентъра". А за съсипването на съвместната фирма за международни автобусни превози между балканските държави, произхождаща от "Тексим", после "СОМАТ", направено под давлението на "Биг Брадър", няма да говоря, понеже пак ще трябва да казвам грозни работи. То и против договора със Сетра е имало много ритане от страна на някои верни на Москва отговорни фактори, но просто не е имало накъде, защото тогавашното производство на Чавдар не е ставало абсолютно за нищо. Вече по късно при проекта на инж. Петко Мишев работата е била друга - една от основните цели е била, освен разбира се "братската помощ" за гръцкия народ, също така да се напълнят с долари джобовете на "отговорните другари".