Перфектно!!!
А това с "инвентарните" релси и последващо сглобяване на разклоненията, като част от безнаставовия път ме накара да се замисля...

, защото не съм се сетил че и по този начин може да се прави. Аз до сега намислях дори еднометровките да ги "накълцам" без да им режа основата, че да "тропкат колелетата" и за разклоненията си ги представях по стандартния начин, но този май ми по-харесва!
Иначе за "баузатца" си абсолютно прав - така е осовобождаващо от основната геометрия на релсовата система (в случая на Тилиг) и е максимално близко до действителното полагане на трасе в истинските влакове. Нали съм на етап "проктиране" на макета ми, вече само редя разклоненията в гърловините и ги свързвам с гъвкавите релси - хем пести време, хем така явно ще се и работи за напред, по подобие на теб.
А и Топалов е прав - кефа е несравним, особено като се завърши нещо и се пусне "пробно" влакче.
Поздравления, много добре става!
Очакваме още новини от строежа!
