Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Детска железница -Пловдив

<< < (3/9) > >>

KRAKOMOBILA:
Вие Пловдивчани много се засягате на тема "Градат ми", не трябва да е така, човека е изразил мнение.

Adrian:

--- Цитат на: martzaro link=topic=214.msg3974#msg3974 date=1208861185 ---Не знам за този баровец дето каза е емблемата на града ни е пародия обаче аз имам най готините спомени от моето детство с това детско влакче и така се зарадвах когато го пуснаха отново. Може би те е яд че не е твое лично влакче А??? Не би трябвало да обиждаш така труда на хората и още повече дори и малкото щастие на децата ни. Ако си достатъчно ограничен може да ми опонираш >:( >:( >:( >:( >:(
Тези влакчета в Будапеща ги използват за разходкапо хълмовете и през уикендите всички семейства се качват на тях и си избират места за пикник. Мнооо са готини и приятни имах възможността да ги използвам.

--- Край на цитат ---

благородна завист ме обзе...винаги съм си мечтал за зъбчата алпийска железница нагоре по Витоша :( щях да се качвам всеки свободен ден ...някъде на пикник

martzaro:
Не става въпрос за засягането на темата "град", а аз това че просто така се изразява мнение за олимпииски труд на хората които са го построили. Все пак там са се хвърляли много средства от фонда на БДЖ за поддръжка и ремонт и продължават да се хвърлят. Повечето от нас които са израстнали с тази железница много страдаха и въздишаха в зората на шибаната нова демокрация когато това произведение на изкуството беше постоянно трошено и разграбвано от лумпени и недоносчета които не могат да различат майките си от динозаври камо ли да опазят едно от красивите и полезни неща завещани от предният строй. Разбира се станахме и свидетели на кавги между БДЖ и градската управа на кого  собственост влакчето, имаше и частни интереси естествено за пари /тайничко се надявхме да го купи външен инвеститор за да го облагороди и развие/ но не се получи. Накрая БДЖ надделя и го възроди отново. Хвала на железничарите, поклон до земята момчета. Въпроса е докога ще го опазим от набезите на гореспоменатите лумпени. Ако имах достатъчно средства щях да му направя подходящата реклама в интернет но за съжаление съм обикновен човек като всички в този форум. И накрая какво по екологично средство за разходка и забавление на тепе което е обявено за защитена екологична територия от влакче на батерии. Боли ме като всеки който има малко гражданска съвест и съзнание за това че се рушат такива неща безконтролно и никой не им обръща внимание. Това е начина да влезем в Европа, с гражданско самосъзнание а не със засягания на тема ГРАД.

lubomir:

--- Цитат на: martzaro link=topic=214.msg3974#msg3974 date=1208861185 ---Не знам за този баровец дето каза е емблемата на града ни е пародия обаче аз имам най готините спомени от моето детство с това детско влакче и така се зарадвах когато го пуснаха отново. Може би те е яд че не е твое лично влакче А??? Не би трябвало да обиждаш така труда на хората и още повече дори и малкото щастие на децата ни. Ако си достатъчно ограничен може да ми опонираш >:( >:( >:( >:( >:(
Тези влакчета в Будапеща ги използват за разходкапо хълмовете и през уикендите всички семейства се качват на тях и си избират места за пикник. Мнооо са готини и приятни имах възможността да ги използвам.

--- Край на цитат ---
И съм тъп, и прост, и съм ограничен, и съм бил на детската железница от момента на подготовката на трасето, поставянето на първата траверса, строежа на тунела, естакадата, гарите, сигнализацията, и съм един от първите записали се пионерчета за обучение за машинист на локомотива, оня първия.... Изобщо, цялото ми свободно време тогава минаваше или на пасарелката в локомотивното депо на гара Пловдив, или на детската железница. Еми такъв съм не мога да си изкривя мнението щото на теб така ти харесва. Аз нямам желание да отнемам забавлението на детето ти, но бих искал моето да се качи на нещо по-истинско. Така и направих, но на 1100 км от Пловдив в северозападна посока. Щом си ходил в Будапеща на въпросното съоръжение и ти е направило впечатление, значи все пак си намерил разлика, и си толкова баровец колкото и аз. Жалко че нищо не си разбрал от това което съм написал. Искрено се надявах, че като започна възстановяването, ще направят локомотива поне да не е с баркасна визия, и поне да е с дизелов двигател, обаче не би. Беше избран най-лесния начин. Стига с тая екология. Нито германците, нито австрийците са по-малко еколози, за да допуснат в техните паркови железници и дизелови и парни локомотиви.  Ами да го бяха направили с горивни клетки тогава, хем супер екологично, а можеше и в Гинес да влезем.
Изобщо, спора ни е безсмислен, защото е пост фактум.

martzaro:
Верно е че железницата в Будапеща е по истинска и в Германия е по истинска но спора е принципен  какво като лока е с визия на Баркас, нали съществува и работи а това за нашите стандарти е много на високо. На колко места в българия е реализиран подобен проект който да действа  до момента. И понеже всичко опира до пари или държавна субсидия кой дава пари за децата-никой. Мислиш ли че детето не ме пита защо на влакчето му машните са като истински а на това в парка не са. Ми едно от любимите му места за разходка е гарата и то е достатъчно наблюдателно за да свери разликите. Но все пак се радва. Та преми моите извинения за това ако съм те засегнал по някакъв начин но главната идея е: ясно че няма да се развие като по-истинско, но поне да се запази и това което има да се обазаложим ли за колко време ще го поругаят?

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия