Не спорете като лаици...Не съм го виждал след въстановката , ама я пресметнете колко струва един дизел , обучение за експлоатация , персонал за управление , резервни части за подръжка , самата подръжка , нафтата и друго каквото се сетите по двигател с вътрешно горене...
А сега по същите точки нанесете цени и експлоатация на акумулатори...
Едното е в пъти по-просто не само като устройство но и като себестойност и подръжка , и персонал и т.н. и т.н.
Е сега мисля вече е ясно що е "Баркас" е не истински локомотив. Навремето това е създавано за
детска железница и е проаектирано да е такава , а вие искате да я сравнявате с атракционните или колекционерски железници за маниаци ...
То вярно , че за нас казват , че сме се родили със средно образование , ама ако продължим лафа , тия сега са направо с дистанционно висше и не само семестриално.Вече трудно може да мине за детска - направо си е историческа екзотика от онова време.добре че в страната ни има не само лумпени...
Ако някой се заеме не само в пред изборно политиканстване , със сърце и душа , то колко му е да се поръча едно уникално локомотивче в частния завод в Русе - и готово .Но българите още не сме узрели за това...или поне така си мислим...насаждано от политиците ни! >