Здравейте,днес разгледах София за втори път,този по-"подробно".Пак ходих и се върнах с ЕВ Дида 8640/1,но съвсем забравих за поканата на Лиро,да се обадя при път с Дида.Съжалявам!
И така.29.03.2013г.Обявявиха,че ЕВ ДиЛяна,че влака ще закъснее с 10 минути.Билетите не бяха със запазени места,тъй като почти всичко бе заето.Влакът се зададе чак в 08.15.Не видях локомотива.Съставът му беше червено-бял второкласен приличащ на с74,второкласна 44-ка,първокласна 63-ка и същия червено бял вагон,като първия.Влакът не беше толкова пълен,не знам защо билетопродавачката не ни запази места,но пък ние имахме избор.Тръгнахме към първа класа,но билетите ни бяха за втора и трябваше да доплатим.Качихме се в последния червено бял вагон.И когато видях интериора му-БЕШЕ ВАГОН СЕРИЯ 97,ЗАЕДНО С ПЪРВИЯ.Моля за разяснение,не че не харесвам разцветката-напротив,страхотна е,но защо ги пребоядисват,кои още ЕВ и БВ вървят с пребоядисан състав?Настанихме се в салонната част.През цялото пътуване бях сред комфорта на малко хаотично подредените серия 97.От някаква гара преди ФИЛИПополис до Септември,и после заминаващи към Велинград,пътуваха група ученици в съседното купе.Чуваха се типични тинейджърски изрази и разговори,така се чувствах в свои води

.Срещнахме по пътя два товарни и два пътнически влака.Видяхме новата разцветка на различните вагони на БДЖ Карго.На Подуяне нямаше голям пътникопоток.Когато слезнахме от влака,пристигнал с 10 мин закъснение,обичайният трамвай,после НДК,Руската църква,обяд,ЦУМ и др.Отидохме на гарата в...15.00ч.

.Час и половина преди тръгването на ЕВ Диана.Запазихме места във вагон "С".Видях състава на заминаващият в 15.30 влак 1625,а той бе: 3хВ серия74,1х1/2 сер.43,един турски кушет.Последните два са от влака Белград-Истанбул,обичайно движещи по разписание с този влак.Отидохме до близкото кафене за половин час.Когато отидохме да се качим в Дида,видяхме същия сутрешен състав + един първокласен,допълнителен вагон серия 63.Беше ЗЕЛЕН,вероятно от атракционна композиция,но пак не беше лош.Вагон С беше серия 44.Настанихме се на място с масичка.Този път имаше пътници за/от всички гари по време на пътуването.След Подуяне имаше разправии за дублирани места,хората стояха прави,но всичко,гара след гара постепенно се успокои.Единственото на серия 44,което не ми хареса,беше слабото осветление на вагона.Има лампички,които ги включваш по избор над седалките,но ако този до теб не е съгласен...Абе супер вагони са си,всичко си има недостатъци.Пристигнахме навреме,по тъмно,пак не успях да видя локомотива.Гарата беше пуста.
Направих снимки,но ми го няма устройството за качване на снимки.Когато го открия или си купя ново,непременно ще ги кача.
Коментирайте!

Ето снимките:
Първите три вагона и локомотива на ЕВ Диана
http://fpk1999.snimka.bg/hobby/kkk.647910.30235269.bigПоследният вагон серия 97,в който ние пътувахме.Маневрената серия 52 се прикачи по-малко от минута след пристигането.
http://fpk1999.snimka.bg/hobby/kkk.647910.30099002.bigСледват снимки от София:
Не снимах самият НДК,но пък снимах фонтаните
http://fpk1999.snimka.bg/hobby/kkk.647910.30098972.bigНароден театър:
http://fpk1999.snimka.bg/hobby/kkk.647910.30235093.bigСнимка на следобедната Диана.Вижда се зеленият първокласен вагон серия 63.
http://fpk1999.snimka.bg/hobby/kkk.647910.30098973.bigИ снимка на вечерна гара Пловдив
http://fpk1999.snimka.bg/hobby/kkk.647910.30235237.big