има много далечно но има такова мисля че в едното списание Модел не помня кой точно бори пишеше за него че румънците го произвеждали по лиценз и ако се вгледате по внимателно настина ще намерите
прилики между Bm 6/6 и Серия 55 или може нещо да се бъркам вярно единия е ДХ а другия ДЕ

ама акъла ми нещо не загрява... опит за загряване с едно ирландско
а сега ви връщаме към нормалната програма на форума
Post Merge: [time]28 Януари 2010, 10:38:13[/time]
БДЖ се спира на произвежданите за CFR от заводите 23 AUGUST - Букурещ, дизел-хидравлични машини (заводско означение LDH - 125) с мощност 1250 PS, колоосна формула B’-B’, които получават серия 55 в БДЖ. Те са изработени по лиценз на швейцарската фирма Sulzer, който включва в конструкцията им и много лицензни машини от други фирми
-Деянов, Д, А. Борисова, Г. Стайков. Тракционният подвижен състав на БДЖ. Том II, с. 221, Техника, 1978.
покрай това чудо на чудесата обаче попаднах на следното отнася се за Румънските 060DA
Initially six locomotives were ordered, built in Switzerland by a consortium of Sulzer Brothers, Winterthur; Brown Boveri & Co, Baden and the Swiss Locomotive and Machine Works (SLM), Winterthur. Although the mechanical portions were built by SLM the final erection and installation of the electrical equipment was done at Brown Boveri's Hauenstein shops. The locomotives then returned to Winterthur for final adjustment & testing. This first order was slotted into the order for the Ae 6/6 series locomotives, to which they bear a striking resemblence externally
060DA-002 получава двигателя си в Winterthur

060DA-001

и етого Ae6
http://www.derbysulzers.com/cfr2100.html