След като в неделя потъркалях локомотива на вилата,се наложи в понеделник да му направя "основен ремонт" ;DКато му разглобих едната талига,на отливаното от мен колелце му се бяхо уронили зъбите :(След като го замених с друго отлято,установих че зъбите контактуват само на връхчетата.Това се получи в следствие на свиването на смолата при втвърдяване.Въпреки че е с 11 зъба,диаметъра му е по малък от оригиналното.Принудих се да прередя цялата талига,като използвах колелца с 10,11 и 12 зъба.Замених тези от колоосите с колелца по 10 зъба,от тях имах много,а техните с 11 зъба вложих в талигата.Така локомотива вече е окомплектован само с оригинални колелца(не отливани от мен),за мое удивление при движение се чува едва доловимият звук на моторчето.Останах без дигиталния звук на зъбни колелца
След няколко опита установих че,причина за неприятният звук от талигите се е дължал на зъбните колелца от колоосите,които бяха с 11 зъба,след като ги замених с 10 зъбовите,се появи тази безшумност.Явно при поставяне върху релсите,от тежеста на машината,зъбите на колоосите са се притискали към тези на талигата и за това са тракали.Сега се намират на идеалното за работа разтояние и шум няма.