Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Похвалете се с вашия макет | Show us Your layout

Макет на Caprycorn

<< < (11/60) > >>

mgirginov:
Без да претендирам, вариант 5 най-много ми импонира :good:

Жоро:
Яско, не разбирам, защо се ограничаваш само с площта на шкафовете. спокойно може да излезеш напред с поне 15см. Така, както си ги сврял коловозите, не мяза на гара, а на писта за колички. За да има обръщател толкова малка гара(с три коловоза) трябва да има смисъл от него. Например крайна гара. Но твоята е проходна. И искам да видя тази администрация, която ще изгради обръщател, при това само с два коловоза, само защото така стои добре . Обръщателят е скъпо съоръжение и без още по-скъпо струващите съпътстващи съоръжения(сгурна яма, водопойни кранове, въглищарник с кранове, пясъчник, генераторно, работилница и т.н), стои като измислен. Пак казвам, подобно начинание иска място, ама много място. Място, което предварително е предвидено. За всички съоръжения. Иначе по-добре без него.

jopeto:

--- Цитат на: Vlado link=topic=2315.msg39663#msg39663 date=1271430838 ---Пространството му е малко на Яско и затова така го прави. В крайна сметка може да се сложат тесни перони и всичко ще е О.К. Ясен пресъздава немската железница, ако не се лъжа, а сигурен съм и в Германия има такива перони, нали? Ако е така, нещата се нареждат чудесно. :)

п.п. Яско, schatsi е прав, че можеш да вградиш гарата в стената, в смисъл да използваш модел само на фасада, а останалото отзад по стената да е снимка или нещо подобно. Така ще си спечелиш още малко място.

--- Край на цитат ---

Режеш полувината  на гарата,  използваш постройката от полувината поркрив. Лепиш  я до тапета на кото да има нещо там - улица, дървета, сгради в переспектива. Ще стане страхотна илюзия.На Faller съм виждал подобен сет който имитира улица, а са само фасадите.   

Сaprycorn:

--- Цитат на: Жоро link=topic=2315.msg40283#msg40283 date=1272291767 ---Яско, не разбирам, защо се ограничаваш само с площта на шкафовете. спокойно може да излезеш напред с поне 15см. Така, както си ги сврял коловозите, не мяза на гара, а на писта за колички. За да има обръщател толкова малка гара(с три коловоза) трябва да има смисъл от него. Например крайна гара. Но твоята е проходна. И искам да видя тази администрация, която ще изгради обръщател, при това само с два коловоза, само защото така стои добре . Обръщателят е скъпо съоръжение и без още по-скъпо струващите съпътстващи съоръжения(сгурна яма, водопойни кранове, въглищарник с кранове, пясъчник, генераторно, работилница и т.н), стои като измислен. Пак казвам, подобно начинание иска място, ама много място. Място, което предварително е предвидено. За всички съоръжения. Иначе по-добре без него.

--- Край на цитат ---
Тази нощ мислих точно по този въпрос: има ли логично обяснение за наличието на обръщател на такава гара? Да предположим, че моята гара  се намира по средата на пътя между две големи гари "А" и "В", при това тя е сравнително голям град, на който спират всички бързи и експресни влакове. Наличието на челни коловози предполага, че тази гара обслужва и някакъв малък клон. През тази гара преминават всички влакове от гара "А" към гара "В" и обратно, и точно на тази гара се прави смяна на локомотивите. Влаковете пристигат от гара "А", с локомотив от депо "А". Този локомотив тук се откачва, минава през обръщателя, взима въглища, вода и пясък, и се прикачва на следващият влак за гара "А". Същата процедура се извършва с локомотивите от гара/депо "В". А в депото на моята гара са зачислени само един или два локомотива, които обслужват клона, затова моето депо е само с една клетка.

Жоро:

--- Цитат ---Да предположим, че моята гара  се намира по средата на пътя между две големи гари "А" и "В", при това тя е сравнително голям град,
--- Край на цитат ---
Яско, добре. Веднага ти давам за пример Стара Загора. Там се случва това, което казваш. А прилича ли твойто коловозно развитие поне малко на това в Заарата? А депото?

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия