Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling
Парни локомотиви
CaLLlo:
Да, Брава прави и двата вариянта, докато Гютзолд прави и е правил само такъв с пясъчник.
Май с пясъчника стои по-добре, но е въпрос на личен избор.
Сaprycorn:
42 в БДЖ е серия 16, доставени са 33 броя през 1953 година от WLF!
KRAKOMOBILA:
И в момента 16.01 се използва за атракционни пътувания. Красива машина е. :)
Сaprycorn:
BR 42 се произвежда от 1944 година, като втори тип военен локомотив. Конструкцията му е по4ти иденти4на с тази на BR 52, но е с по голям диаметър на котела, оттам и по голямото натоварване на ос-17t (при 52 е 15t).
В БДЖ са доставени 33 броя от WLF-Wien през 1953 година. Това са последните новозакупени парни локомотиви на БДЖ (до 1964 БДЖ закупува оШте много парни локомотиви но на старо). С изклю4ение на 2-3 маШини, които остават в София, цялата серия се 4исли в депо Горна Оряховица, където извозва вси4ки влакове по презбалканската линия (Горна Оряховица-Стара Загора) до навлизането на дизелова и електри4еска тракция по този у4астък.
TheJackal:
Здравейте!
Имам следния въпрос: кой локомотив е теглил експреса "Karwendel Express Epoch II DRG/DRB" , този "Epoch II DRG/DRB - Operating number 01 118 - фабричен № 02120" или "Epoch II DRG/DRB - paintet for fotographs - фабричен № 02126" от каталога на "TILLIG"? ???
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия