Автор Тема: Парни локомотиви  (Прочетена 371910 пъти)

vania85

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Парни локомотиви
« Отговор #150 -: 05 Септември 2008, 10:43:53 »
 Много парни мутанти  ??? На 6 та странница мултиплекс на Вирджиния с колесна формула 2–4–6–8–10–12  :o :o :o       http://translate.google.com/translate?hl=bg&sl=en&u=http://home.att.net/~Berliner-ultrasonics/bw-apoc2.html&sa=X&oi=translate&resnum=1&ct=result&prev=/search%3Fq%3Dtriplex%2B2-8-8-8-4%2Bho%26start%3D20%26hl%3Dbg%26lr%3D%26sa%3DN

vania85

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Парни локомотиви
« Отговор #151 -: 08 Септември 2008, 10:54:45 »
 Ето го и него Вирджиния 2–4–6–8–10–12                                                                                                                                                       

TheJackal

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1711
  • Рейтинг: 159
  • ТТ 1:120 III und IV Epoch DB & DR
Re:Парни локомотиви
« Отговор #152 -: 08 Септември 2008, 11:35:46 »
Вай, то това нещо ми е любопитно независимо в кой мащаб ще е как се движи, с колко мотора е и прочие. ;D

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12388
  • Рейтинг: 1341
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Парни локомотиви
« Отговор #153 -: 08 Септември 2008, 12:25:49 »
Цитат на: vasko58 link=topic=237.msg9545#msg9545 date=1220860485
Ето го и него Вирджиния 2–4–6–8–10–12                                                                                                                                                       
Хах , това меко казано е мутант - вижте само размерите му (на снимката има и човече - намерете го ;))!!!
Предполагам локомотивната бригада е от 10-12 човека от които 9 души (на три смени) са огнярите дето ще "подхвърлят на пещта" ...
Колко ли пъти ползва (предполагам прегрята)  парата и с какво налягане са работили цилиндрите и котела?
Въобще като всеки мутант , и този поражда куп въпроси !
 ;D ;D ;D

TheJackal

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1711
  • Рейтинг: 159
  • ТТ 1:120 III und IV Epoch DB & DR
Re:Парни локомотиви
« Отговор #154 -: 08 Септември 2008, 13:34:11 »
На да ли е с огняри. Предполагам е с поточна линия. Сигурно гълта по 1000 кубика на преход, а и кой знае по колко вагона тегли максимум. Някъде Жоро беше споменал нещо по този въпрос. ;D

vania85

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Парни локомотиви
« Отговор #155 -: 08 Септември 2008, 13:59:16 »
Сигурно е на мазут ???

vania85

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Парни локомотиви
« Отговор #156 -: 08 Септември 2008, 14:12:08 »
Още един проект на мутант под кодово име “ АТОМНА БОМБА“  ;D ;D ;D  Колесна формула 4–16–8  ??? :o :o            

jopeto

  • Trade Count: (16)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1355
  • Рейтинг: 211
Re:Парни локомотиви
« Отговор #157 -: 09 Септември 2008, 09:51:30 »
Тези са самоза направо май !? А как още верно руснаците не са се похвалили с атомен локомотив !? Нали си имат страст към върхови постижения, като най-големия микро процесор! Или руските часовници, най-бързите часовници в света. Освен ония гигантски парен локомотив дето е бил предназначен да руши инфраструктура, не може да няма проект и за нещо атомно, да знаете !

vania85

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Парни локомотиви
« Отговор #158 -: 09 Септември 2008, 10:38:44 »
Малко подробности за проекта „АТОМНА БОМБА„ Превода от Google не е достатъчно добър но все пак се разбира за какжо става въпрос! 
                                                                                                                                                                                                                                                             Инженери на-SB локомотиви, които са включени, определени за дизайн на един локомотив въз основа на същите Hafnium-178 електрическа централа. С настоящото решение, две дизайн параметри бяха установени: (а) локомотив не би ползване една турбина като премиер на предложението му, и (б) локомотив трябва да имат по-висок рейтинг horsepower от квантовата Thruster. И така, инженери, прекарано безброй часа упорито върху тяхното изготвяне дъски, и накрая, произведени радикално нов локомотив. Новият локомотив бе основани на традиционните Уплътнители пара локомотив механика, но също така да включи една система за електрическо устройство за някои оси. Благодарение на своята изключителна размер и атомната електроцентрала, Локомотив е код на име "The Atom Bomb".

 В Atom Bomb е 4-16-8 пара локомотив с две парче, съчленен търг. Четирите под моста на кабината, както и всички петнадесет под моста офертата, се контролира от електрически тягови двигатели. Компютър система за мониторинг на води търг колело нестабилност до минимум. Няма причина за firebox с Hafnium централа, така че този район е бил заменен с двойка генератори, задвижвани с ниско налягане на турбината, която работи на разстояние от изпускателната пара пътуване до кондензаторни единица.

 Въпреки, че частите са били събрани за изграждането на такава единица, нищо не е дошло на проекта. След като първоначално проектиране на възел, SB инженери имали представа за начина на използване на цялата мощ на атома бомба. Техният план призоваха за повишени четири следите главни че би не съдържат каквато и криви (различна от вертикалната - SB, III). Как ще се осъществи това? като го поставена около Земята. тя не би попречило пътни по никакъв начин, като по този начин повишаване на безопасността; и ще прекосят океана за мостове достатъчно висока, за да позволи на океански кораби, плаващи под. Въз основа на Вашингтон, тя ще премине между Европа и Африка, както и чрез намаляване на сърцето на Азия. жп линии ще се разпространи от станциите по протежение на жп Светът Ring за по-нататъшно свързване на хората към новата услуга.

 И двете планове са ревизирани в момента да се сведе до минимум всички рискове за безопасност. Световната жп Ring е невероятно голям проект, и тя трябва да бъде почти гарантирано да бъдат напълно безопасни за да бъде напълно ефективно. SB локомотиви, които са включени в момента търси правителство и международна подкрепа за проекти.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12388
  • Рейтинг: 1341
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Парни локомотиви
« Отговор #159 -: 09 Септември 2008, 11:40:31 »
Абе май няма вече да се смеем на руснаците за тяхните амбиции - с този проект за световен железопътен пръстен и атомен хибрид (пара + електричество) хамериканците убиха цялата фантастика по света !!!
На проектантите трябва да им се връчи "жълтата фанелка" завинаги !!!
А за следващите отворковци да се направи "лимонена фанелка" , за да не умре приза!!!
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

jopeto

  • Trade Count: (16)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1355
  • Рейтинг: 211
Re:Парни локомотиви
« Отговор #160 -: 09 Септември 2008, 15:14:15 »
Ми америкаснките железници винаги са ми се стрували безумни. Така и при руските не мога да намеря тоя чар на европейските влакове (от централна европа).

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12388
  • Рейтинг: 1341
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Парни локомотиви
« Отговор #161 -: 09 Септември 2008, 17:08:23 »
Е чак пък безумни!? ;)
Много умно са си изградени (изключая такива фантастики) и за разлика от руснаците , не са "изнасилвали" машините и винаги са имали реална представа кое колко струва и колко може да "носи"...
Руснаците в името на Човека (Сталин) и рекорда (в краен случай да се пишат "първите") такива изгъзици са строели , че още не могат да се отърсят от тая гигантомания (справка "оня" локомотив ).
 ;D ;D ;D ;D ;D
Инак и те когато са освободени от натиска на политиците , добре са се справяли и то наистина по "нестандартен" начин - справка - НАСА похарчи 16 млн.$ за химикалка пишеща в безтегловност , а руснаците качиха горе молив за 10 копейки!!!
 ;D ;D ;D ;D ;D

GG1

  • Trade Count: (4)
  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 88
  • Рейтинг: 0
  • 1:87
Re:Парни локомотиви
« Отговор #162 -: 10 Септември 2008, 09:54:56 »
Дали някой го е възпроизвел в някакъв мащаб това "прасе" :)

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12388
  • Рейтинг: 1341
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Парни локомотиви
« Отговор #163 -: 11 Ноември 2008, 09:54:17 »
Брях , докато намеря тази тема...занемарили сме я .
Специално за тези дето се интересуват от парни локомотиви (и за Яско) намерих сравнително нов немски архив с много богата и подробна информация , както за историята на парната тяга , така и за фабриките произвеждащи парни локомотиви и машини , а също и за всички немски (прускси , баварски и т.н.) локомотиви.

http://www.albert-gieseler.de/index.html

приятно четене (който знае немски , а който не - като мен , през гугъла...)

...та си търся разни чертежчета ...и между временно изскачат като зайци от цилиндър разни интересни сайтове:

http://www.almetalbahn-online.de/
(впрочем този адрес е на сдружение с идеална цел ,от 40 души и самофинансиращо се от членски внос и т.н. Основано е през 1972 година!)
Мнооого интересно ... и поучително за нашият клуб ...може би ...Бе я си го четет сами... :P

http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.almetalbahn-online.de%2F&hl=bg&ie=UTF-8&sl=de&tl=bg

в ляво първата точка и после от таблицата за "асоциирането" е историята на клуба...


« Последна редакция: 11 Ноември 2008, 10:22:16 от pach »

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re:Парни локомотиви
« Отговор #164 -: 16 Ноември 2008, 17:44:37 »
Хубав сайт си открил, полезна информация :)