Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Парни локомотиви

<< < (32/151) > >>

vania85:
Сигурно е на мазут ???

vania85:
Още един проект на мутант под кодово име “ АТОМНА БОМБА“  ;D ;D ;D  Колесна формула 4–16–8  ??? :o :o            

jopeto:
Тези са самоза направо май !? А как още верно руснаците не са се похвалили с атомен локомотив !? Нали си имат страст към върхови постижения, като най-големия микро процесор! Или руските часовници, най-бързите часовници в света. Освен ония гигантски парен локомотив дето е бил предназначен да руши инфраструктура, не може да няма проект и за нещо атомно, да знаете !

vania85:
Малко подробности за проекта „АТОМНА БОМБА„ Превода от Google не е достатъчно добър но все пак се разбира за какжо става въпрос!                                                                                                                                                                                                                                                               Инженери на-SB локомотиви, които са включени, определени за дизайн на един локомотив въз основа на същите Hafnium-178 електрическа централа. С настоящото решение, две дизайн параметри бяха установени: (а) локомотив не би ползване една турбина като премиер на предложението му, и (б) локомотив трябва да имат по-висок рейтинг horsepower от квантовата Thruster. И така, инженери, прекарано безброй часа упорито върху тяхното изготвяне дъски, и накрая, произведени радикално нов локомотив. Новият локомотив бе основани на традиционните Уплътнители пара локомотив механика, но също така да включи една система за електрическо устройство за някои оси. Благодарение на своята изключителна размер и атомната електроцентрала, Локомотив е код на име "The Atom Bomb".

 В Atom Bomb е 4-16-8 пара локомотив с две парче, съчленен търг. Четирите под моста на кабината, както и всички петнадесет под моста офертата, се контролира от електрически тягови двигатели. Компютър система за мониторинг на води търг колело нестабилност до минимум. Няма причина за firebox с Hafnium централа, така че този район е бил заменен с двойка генератори, задвижвани с ниско налягане на турбината, която работи на разстояние от изпускателната пара пътуване до кондензаторни единица.

 Въпреки, че частите са били събрани за изграждането на такава единица, нищо не е дошло на проекта. След като първоначално проектиране на възел, SB инженери имали представа за начина на използване на цялата мощ на атома бомба. Техният план призоваха за повишени четири следите главни че би не съдържат каквато и криви (различна от вертикалната - SB, III). Как ще се осъществи това? като го поставена около Земята. тя не би попречило пътни по никакъв начин, като по този начин повишаване на безопасността; и ще прекосят океана за мостове достатъчно висока, за да позволи на океански кораби, плаващи под. Въз основа на Вашингтон, тя ще премине между Европа и Африка, както и чрез намаляване на сърцето на Азия. жп линии ще се разпространи от станциите по протежение на жп Светът Ring за по-нататъшно свързване на хората към новата услуга.

 И двете планове са ревизирани в момента да се сведе до минимум всички рискове за безопасност. Световната жп Ring е невероятно голям проект, и тя трябва да бъде почти гарантирано да бъдат напълно безопасни за да бъде напълно ефективно. SB локомотиви, които са включени в момента търси правителство и международна подкрепа за проекти.

pach:
Абе май няма вече да се смеем на руснаците за тяхните амбиции - с този проект за световен железопътен пръстен и атомен хибрид (пара + електричество) хамериканците убиха цялата фантастика по света !!!
На проектантите трябва да им се връчи "жълтата фанелка" завинаги !!!
А за следващите отворковци да се направи "лимонена фанелка" , за да не умре приза!!!
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия