Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Парни локомотиви

<< < (34/151) > >>

martzaro:
Както се казваше в един касов филм няма значение руско или американско....всичко се произвежда в ТАЙВАН ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Като гледам снимките на тези мутанти се чудя каква ли е основата дето ще издържи такъв влак имам предвид релсовият път и долното строене и например каква стръктура трябва да има путя за да премине през една планина /тунели.....тва е ясно ама я копайте в основата на планината де/ щото не виждам реален шанс тва джувотно да тръгне да изкачва инаклон дори и с 1 промил. А може и да греша. На въпроса къде е човечето е след третата колесна група.
И коя машина на руснаците е гигантоманска????  ??? ??? ???

CaLLlo:
Донт уори, няма далеч да стигне, ще се заглави в първия тунел!!!
;D

CaLLlo:
Добре напълнена таблица с DRG локомотиви откривам в wikipedia.org!
Добре напълнена, но не съвсем пълна - и тук имаме липси!
Все пак хората са се постарали:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_DRG_locomotives_and_railbuses


zazo:
Като видях емблемата и се сетих за един въпрос, който ме мъчи откак гледам снимките в албума на Деянов, точно на парните локове. Имало ли е стандартна емблема на БДЖ по соц. време? Щото на снимките се виждат различни неща: крила с петолъчка, петолъчка без крила, петолъчка с Ленин, петолъчка с Ленин и крила и т.н. И друг въпрос "летящото" колело с крила кога се е ползвало?

jopeto:
Пред Александър Невски продават няколко табели на локомотиви. Който се интересува от тия гербове да ходи да си ги вземе, докато още ги има.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия