Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Парни локомотиви

<< < (37/151) > >>

zazo:
Ясно що са му такива безумни цените в бея, та човек една 47-ца не може да си спретне по тънкана.

Сaprycorn:
НаШата 47ца е твърде далеч от Т3!!! Локомотивът, който е почти еднакъв с 47ма е Bay R3/3 (в DRG e 89.6) и се произвежда от фирмата Rivarossi

Сaprycorn:
Може би сега е момента да кажа няколко думи за 19та серия на DR (моделът на Гютзолд)
Това е саксонският бързоходен локомотив серия XX, произведен през 1915 година от Hartman. Исторически това е първият в Германия тип "МИКАДО" (1'D1'), с диаметър на двигателните колела 2000мм, той е и най големият локомотив на саксонските железници, едно голямо за времето постижение на фабриката Hartman.
 Типът "МИКАДО" се появава 7 години по късно в Пруските железници като Р10 (от 1925 година BR 39) и през 1936 в DRG-BR41. Последните "МИКАДО" локомотиви са BR22 през 1954 година, които представляват реконструирани 39ки (по точно BR39 с нов реко котел, някои и с нови кабини и тендери). Но най големият и най красив "МИКАДО" си остава BR19 ;)http://www.guetzold.de/48100.htm

pach:
Ето един хм ммм "колекционер" на парна и друга тяга...
http://vv-soft.de/bahnmenu.htm
 ;D

pach:
 ;)
http://www.irsociety.co.uk/Archives/back_issues.htm#vol3
 ;D ;)
http://www.irsociety.co.uk/Archives/8/french_vertical_boilered.htm
Макар и за индустриални (но не само) локомотиви , вагони и железници , списанието има невероятен архив  , който се попълва постоянно.
Снимка на броя и отделни статии са страхотни попадения...
Въобще богато и интересно...

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия