Автор Тема: Парни локомотиви  (Прочетена 363778 пъти)

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12375
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Парни локомотиви
« Отговор #360 -: 28 Октомври 2009, 16:42:04 »
Ааааааа,  :swoon:браво на момчетата от локфорума!
http://www.lokforum.com/viewtopic.php?t=1329&postdays=0&postorder=asc&start=0
Не качвам тук някоя снимка щото момчето от габрово изрично е подчертал че са за техният форум.Но пък там се виждат и аз си ги записах всичките.Перфектни са!!! :good:
Специално за любителите на парата - има мнооого и добри
снимки на въстановеният БДЖ-35.02
 :clapping: :clapping: :clapping:

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re:Парни локомотиви
« Отговор #361 -: 28 Октомври 2009, 18:33:40 »
На "възстановеният" локомотив 35.05 му липсват половината щанги :angry: Какви са тия хора бе, вече почнаха и истинските локомотиви да ги правят по методите на "ПИКО ЮНИОР"
« Последна редакция: 29 Октомври 2009, 01:23:26 от Сaprycorn »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12375
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Парни локомотиви
« Отговор #362 -: 29 Октомври 2009, 08:59:32 »
Цитат на: Сaprycorn link=topic=237.msg30440#msg30440 date=1256747620
На "възстановеният" локомотив 35.05 му липсват половината щанги :angry: Какви са тия хора бе, вече почнаха и истинските локомотиви да ги правят по методите на "ПИКО ЮНИОР"
Бах м**** му... :blink: :blush2:
Аз се загледах в цветовете , а той отдолу обескостен...
Питал съм в локфорума защо и как... :search:

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Парни локомотиви
« Отговор #363 -: 29 Октомври 2009, 16:53:54 »
Когато ги влачеха на буксир(студени), за предпочитане е да са със свалени шатуни, защото буталата могат да задерат в цилиндрите, или което е по-лошото – същите два детайла вече да са се "залепили"(заварили) един за друг – точно както залепва съединителят на дълго некаран автомобил.

Но … така свалени и оставени отгоре на страничната площадка, шатуните стават най-лесната плячка и заминават първи.
Скапана работа! :fie:

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re:Парни локомотиви
« Отговор #364 -: 29 Октомври 2009, 17:01:54 »
Така е, шатуните се свалят. Но да "въстановиш" локомотив, за който няма шатуни е меко казано нелепо! Дори двуосната юниорска 80ка на Пико има шатун (други щанги няма по нея)

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12375
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Парни локомотиви
« Отговор #365 -: 30 Октомври 2009, 11:07:09 »
Питах, момчето което е направило снимките твърди че така ще е тоз локомотив вече!
Поне едни дървени да бяха извъртяли и боядисали...
Хубава работа ...ама българска!!! :wild:

staff123

  • Trade Count: (1)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 473
  • Рейтинг: 2
    • LinkedIn
Re:Парни локомотиви
« Отговор #366 -: 30 Октомври 2009, 11:59:24 »
То и на 615.76 в двора на ВТУ са му махнати щанги.


CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Парни локомотиви
« Отговор #367 -: 06 Ноември 2009, 15:13:04 »

Нов за форума сайт с парни локомотиви - линк от Vaskopf:

















http://www.bundesbahnzeit.de/
« Последна редакция: 07 Февруари 2012, 13:20:12 от CaLLlo »

венелин

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Парни локомотиви
« Отговор #368 -: 06 Ноември 2009, 16:16:33 »
Страхотни снимки, браво. :)

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Парни локомотиви
« Отговор #369 -: 15 Декември 2009, 17:39:33 »
Не е точно железопътен моделизъм.. Но мисля, че ще ви е интересно.. Лок 48.04 - първият произведен български локомотив..

Вчера е изваден от ЖПЗ София в депо София. Понего липси по-начало нямаШЕ. Сега забелязах, че липсват табелите на завода производител, табелите за възстановяването му, кноровата помпа и доста медни тръби (като последните две - кноровата помпа и медните тръби) си личи ясно, че са откраднати в рамките на последните 24 часа! Успех с възстановяването...  :angry:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12375
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Парни локомотиви
« Отговор #370 -: 16 Декември 2009, 12:01:53 »
Как да няма общо с моделизма - този аз си го правя в ТТ и ще бъде първият ми парен но български локомотив. Колоси за него получих от Васкопф  :hi: :hi: :hi:
Дай още снимки ако може!?
 ;D ;D ;D

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6728
  • Рейтинг: 1096
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re:Парни локомотиви
« Отговор #371 -: 16 Декември 2009, 12:26:28 »
коя година е произведен 48.04 ?

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Парни локомотиви
« Отговор #372 -: 16 Декември 2009, 17:23:00 »
Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=237.msg32723#msg32723 date=1260891573
Не е точно железопътен моделизъм.. Но мисля, че ще ви е интересно.. Лок 48.04 - първият произведен български локомотив..

Съвсем за тук си е - "Железопътен моделизъм" е разделът, а темата е "Парни локомотиви", ето парче от първия пост:

Цитат на: Сaprycorn link=topic=237.msg1838#msg1838 date=1202653158
... За това предлагам да ме подпомогнете с много снимки, 4ертежи, картинки, и модели на парни маШини, да ги коментираме и разискваме. Мисля, 4е колкото пове4е се знае за парните локомотиви, толкова пове4е Ште бъдат харесвани и оби4ани от моделистите. Все пак БДЖ е експлоатирала уникални серии парни локомотиви- 46.00-Най големят тендерен локомотив в Европа, 11.00-единствен от типа 2-5-0 в Европа и много други "единствен и уникален". Надявам се да среШтна подкрепа!

Адри, локомотив 48.04 е от 1948 г. - пр. ЛВЗ-София,
предишните 3 са преди 1944 и са германска изработка.