Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Парни локомотиви

<< < (79/151) > >>

Vlado:
Какво значи не може да се движи на колоосите си? За да може да се движи един парен лок в студено състояние се махат разни неща от него, други се смазват и локът се дърпа от друг локомотив. А пренасянето се е наложило, защото от кораб на сухо друг начин няма. Иначе всички други премествания са извършени от дърпащ локомотив по съответната жп мрежа.
Само не разбрах от сайта какво е сегашното състояние на лока. Ако някой се осведоми, да го сподели и с нас!  :)

Vlado:
Което ме подсети за скорошното местене на няколко лока от жп музея в Русе до депото в Русе, за да бъдат частично възстановени като стационарни модели, което се извърши не чрез нормалния начин(горепосочения), а чрез дърпане на локовете, без колелата им да са осигурени, да се въртят. Някой го е било мързяло да направи нещо повече и се получи този абсурд. Абе...  :(

Повече по въпроса:
http://vbox7.com/play:2d4f8d9e
и
http://90minuti.info/bgrail/forum/viewtopic.php?p=71159#p71159

pach:

--- Цитат на: Vlado link=topic=237.msg41647#msg41647 date=1274449713 ---Което ме подсети за скорошното местене на няколко лока от жп музея в Русе до депото в Русе, за да бъдат частично възстановени като стационарни модели, което се извърши не чрез нормалния начин(горепосочения), а чрез дърпане на локовете без колелата им да са осигурени да се въртят. Някой го е било мързяло да направи нещо повече и се получи този абсурд. Абе...  :(

Повече по въпроса:
http://vbox7.com/play:2d4f8d9e
и
http://90minuti.info/bgrail/forum/viewtopic.php?p=71159#p71159

--- Край на цитат ---

Ужассссс...но две колоосички "геройски" се въртяха все пак...

Vlado:
Мани... ревеше ми се като го гледах...

CaLLlo:
Бях изненадан да разбера от друго място, колко много се гордеят швейцарците с тая поръчка от само 6 локомотива направена от БДЖ преди толкова много време! И не случайно, както пише в сайта - табаклок - това е най-големият и най-мощният локомотив произвеждан в тая фабрика. От друга страна е било съвсем скоро след голямата депресия и поръчката е била истинска глътка въздух за цялата им икономика.
Става съвсем разбираемо, защо са купили този наш локомотив, ами той е един от 6-те тяхно производство.

Мога да ви кажа и какво точно ще направят с него - ами точно каквото и с други локомотиви направиха преди това, например с германския 01 202 - възстановиха го точно какъвто е бил в Германия, като тая дума бледнее, те просто го произведоха отначало, така както и в Германия не ги възстановяват.

Така че "нашият" локомотив 01.22 ще стане най-добре възстановеният локомотив за всички времена.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия