Автор Тема: Парни локомотиви  (Прочетена 364813 пъти)

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Парни локомотиви
« Отговор #480 -: 19 Април 2011, 11:38:07 »

Тоя на снимката е на Vaskopf, а той е цар в оправянето на точно такива проблеми и трябва
да го питате как се е оправил в конкретния случай, а че се е оправил - бъдете сигурни!
« Последна редакция: 19 Април 2011, 13:53:27 от CaLLlo »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Парни локомотиви
« Отговор #481 -: 19 Април 2011, 11:43:24 »


ЗАЗО ,

75-цата няма проблемите на големите машини и също има приятна визия, като
BR-75 също се е ползвал в DB.
Например тези модели на BRAWA от 2007 година:

BR-75 001 ....кат.№№ 40016 / 40017 / 40018 / 40019 


BR-75 005 ....кат.№№ 40004 / 40005 / 400106 / 40007 


Или пък (но нещо не ме кефят) тези модели на Liliput :

BR-75 1002 ....кат.№№ L131005 / L131015 / L131025
от 2002 година.


BR-75 1021 ....кат.№№ 7594
от 1999 година.


А пък 78-цата е направо страхотна с таз тежест и колосна формула.
Ето на Fleischmann  (една от мноооого които са направили в DB-ската администрация): 
BR-78 434 ....кат.№№ 64078
от 2003 година.


Може би трябва по-добре да ги огледаш все пак!
 :drinks: :drinks: :drinks:


zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2049
  • Рейтинг: 263
Re:Парни локомотиви
« Отговор #482 -: 19 Април 2011, 11:57:19 »
Оглеждам се, бъди сигурен. За момента на бързам да пазарувам. Като му доде времето нещата ще се избистрят.
« Последна редакция: 19 Април 2011, 12:04:40 от zazo »

widowmaker

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Парни локомотиви
« Отговор #483 -: 19 Април 2011, 12:03:16 »
Т18 (BR78) се е ползвал само за пътнически и бързи влакове влакове и в пруската и в администрациите след нея.
Идеята на Гарбе при проектирането му е била да е със симетрична колоосна формула за да може да има същата скорост
на заден ход и да не му е нужен обръщател в крайната гара.
Баденския VI C (BR75.4 - liliput) - 1600мм диаметър на водещите колела, машина 790ps, от там само пътнически влакове.
Единствено вюртембергският Т5 (75.0) е ползван понякога и за леки товарни влакове, но по-често се е случвало
да тегли експресни влакове заради добрите си ходове характеристики - най дългата фиксирана база - 4000мм.
« Последна редакция: 19 Април 2011, 12:15:51 от widowmaker »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Парни локомотиви
« Отговор #484 -: 19 Април 2011, 12:12:22 »

Или пък огледай мойта любима десетка от тендерките в немските железници...
отсял съм само DB-ските:

Fleischmann
BR-70 091,
кат.№ 1070


Weinert
BR-71 091,
кат.№ 4135


Следва разбира се на
Brawa 
BR-74 313,
кат.№№ 40360 / 40359 / 40361 
от 2010 година!!!


BR-75 вече ти го представих по-горе
BR-76 не знам да е бил в DB... :scratch_ones_head:

Продължавам с
Rivarossi
BR-77 115 ,
кат.№№ HR2091 / HR2092 
грозното пате в десетката!!!...от 2008 година е все пак


Следващият "стигнал" до DB, e BR-78 (моя фаворит) който също ти го представих малко по-горе.
Добре де  Дани, ама аз не видях Зазко да пише какви DB-ски
вагони е "насъбрал" - пътнически или и други...
:scratch_ones_head:

Gützold
BR-71 388,
жалко че Gützold-ската 71-ца не  е работила (май) в DB, щото е доста...ек3отична
тендерка с калници  :haha:


Това се подбрани според основното ти изискване - да са в DB.

Не забравяй и още един локомотив (който ми бе любимия, когато и аз бях в Н0)
но не е от десетката на "70"-те (серии, не години...)
А именно ---> BR-66 - страооотен... :lol:
уникален (само три броя са произведени) и ...съвременен!!! :on_the_quiet:

widowmaker

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Парни локомотиви
« Отговор #485 -: 19 Април 2011, 12:22:01 »
Паце, чети бре, човекът е написал, че иска бундес локомотив, който е теглел и пътнически и товарни влакове.
Иде реч за 3-та епоха, което ще рече, че трябва да се е търкалял поне до 60-та година, а не след войната да
е отишъл за скрап.
74 на Роко за мен е идеалното съотношение качество-визия-цена, аз имам Т12 от старото им производство.
Много масов локомотив.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Парни локомотиви
« Отговор #486 -: 19 Април 2011, 12:34:01 »
Уф, на мен ми е излезнало в "непрочетени теми", едва мнението му след Сашовото.
Ама той човека искал да е от 80та серия нагоре, пък аз го "върнах" в 70-те серии.
 :blush2:

widowmaker

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Парни локомотиви
« Отговор #487 -: 19 Април 2011, 12:58:13 »
Анджак, Т9.3 е като за него (91).
86-та също.

zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2049
  • Рейтинг: 263
Re:Парни локомотиви
« Отговор #488 -: 19 Април 2011, 13:06:28 »
Не държа на точна серия, може и под 80-та да е стига да не е от тези с "големите колелета", които конструктивно са мислени за пътнически влакове и няма как да им закачиш товарни вагони. Ще си призная, че голямото ми двоумене и колебание е породено от BR66 на Lenz. Модела е прекрасен, но серията е само от 2 машини (хич не е масова) и са ползвани предимно за пътнически влакове. Абе най-готиното е че си чешеме клавиатурите вече 3-ти ден.










pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Парни локомотиви
« Отговор #489 -: 19 Април 2011, 14:24:36 »
Васята май беше споменал, че от Ленц - локомитиви на стават...
но може и да бъркам нещо.
 Аз си имах пиковската - на времете беше  :swoon:
особено в сравнение с BR-55 пак пиковската де...
Но пък що не си вземеш накрая една 86-ца?

nilfe

  • Trade Count: (75)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 955
  • Рейтинг: 15
  • H0 Епоха 1, 2, K.P.E.V. DRG - ВАРНА
Re:Парни локомотиви
« Отговор #490 -: 19 Април 2011, 14:37:30 »
Васята е много разочарован от Ривароси. Не си купувай Ривароси, само в краен случай.

ivo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (8)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2010
  • Рейтинг: 558
  • HO - II-III, София
Re:Парни локомотиви
« Отговор #491 -: 19 Април 2011, 14:50:35 »
Кольо :) лoка е страхотен. Много детайлен, ребордите на колелата са като при месингов модел. Труден е за разглобяване. Върху декодера има качено и нещо като звук :)

Въобще лoка е като красивата ти ученическа любов с която си имал платоническа любов :) но никога не си правил любов. BR 66 е локомотив мечта.   

Снимките са правени от Сашо.  :hi:
 
http://picbg.net/u/24294/27298/308129.jpg
http://picbg.net/u/24294/27298/308130.jpg
http://picbg.net/u/24294/27298/308131.jpg
http://picbg.net/u/24294/27298/308135.jpg
http://picbg.net/u/24294/27298/308138.jpg
http://picbg.net/u/24294/27298/308148.jpg
http://picbg.net/u/24294/27298/308149.jpg
http://picbg.net/u/24294/27298/308132.jpg
http://picbg.net/u/24294/27298/308132.jpg
http://picbg.net/u/24294/27298/308133.jpg
http://picbg.net/u/24294/27298/308136.jpg
http://picbg.net/u/24294/27298/308137.jpg
http://picbg.net/u/24294/27298/308140.jpg
http://picbg.net/u/24294/27298/308141.jpg
http://picbg.net/u/24294/27298/308142.jpg
http://picbg.net/u/24294/27298/308146.jpg
http://picbg.net/u/24294/27298/308147.jpg
http://picbg.net/u/24294/27298/308150.jpg
http://picbg.net/u/24294/27298/308151.jpg
http://picbg.net/u/24294/27298/308152.jpg
http://picbg.net/u/24294/27298/308153.jpg

mgirginov

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (34)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1933
  • Рейтинг: 192
  • N Länderbahnen I еп. София
Re:Парни локомотиви
« Отговор #492 -: 19 Април 2011, 17:31:12 »
Според мен решението е BR 91 - ex pr.T 9.3, или BR 94 - ex pr. T 16.1. И двете машини са изявени представители на многофункционалните локомотиви - справяли са се чудесно и с пътнически, и с товарни превози. И двете машини са дълголетници, първата я "пенсионират" през 1971 г., а втората - през 1974 г.

nilfe

  • Trade Count: (75)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 955
  • Рейтинг: 15
  • H0 Епоха 1, 2, K.P.E.V. DRG - ВАРНА
Re:Парни локомотиви
« Отговор #493 -: 19 Април 2011, 20:31:01 »
Напълно съм съгласен с мнението на Марио. Изключително много харесвам BR 94. Перфектният тендерен локомотив. При това многофункционален. Още нещо, защо не се огледаш за някоя електричка. По това време товарните влакове често са се дърпали от електровози (Е 44, Е 16, Е 91).  :good:

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re:Парни локомотиви
« Отговор #494 -: 21 Април 2011, 04:20:28 »
Истината е, че в серийната група 60-96 (това са тендерните локомотиви) няма грозен локомотив! Така че Зазо, най-добре е да ги събереш всичките  :) :)