Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Парни локомотиви

<< < (97/151) > >>

CaLLlo:

Тоя на снимката е на Vaskopf, а той е цар в оправянето на точно такива проблеми и трябва
да го питате как се е оправил в конкретния случай, а че се е оправил - бъдете сигурни!

pach:


ЗАЗО ,

75-цата няма проблемите на големите машини и също има приятна визия, като
BR-75 също се е ползвал в DB.
Например тези модели на BRAWA от 2007 година:

BR-75 001 ....кат.№№ 40016 / 40017 / 40018 / 40019 


BR-75 005 ....кат.№№ 40004 / 40005 / 400106 / 40007 


Или пък (но нещо не ме кефят) тези модели на Liliput :

BR-75 1002 ....кат.№№ L131005 / L131015 / L131025
от 2002 година.


BR-75 1021 ....кат.№№ 7594
от 1999 година.


А пък 78-цата е направо страхотна с таз тежест и колосна формула.
Ето на Fleischmann  (една от мноооого които са направили в DB-ската администрация): 
BR-78 434 ....кат.№№ 64078
от 2003 година.


Може би трябва по-добре да ги огледаш все пак!
 :drinks: :drinks: :drinks:

zazo:
Оглеждам се, бъди сигурен. За момента на бързам да пазарувам. Като му доде времето нещата ще се избистрят.

widowmaker:
Т18 (BR78) се е ползвал само за пътнически и бързи влакове влакове и в пруската и в администрациите след нея.
Идеята на Гарбе при проектирането му е била да е със симетрична колоосна формула за да може да има същата скорост
на заден ход и да не му е нужен обръщател в крайната гара.
Баденския VI C (BR75.4 - liliput) - 1600мм диаметър на водещите колела, машина 790ps, от там само пътнически влакове.
Единствено вюртембергският Т5 (75.0) е ползван понякога и за леки товарни влакове, но по-често се е случвало
да тегли експресни влакове заради добрите си ходове характеристики - най дългата фиксирана база - 4000мм.

pach:

Или пък огледай мойта любима десетка от тендерките в немските железници...
отсял съм само DB-ските:

Fleischmann
BR-70 091,
кат.№ 1070


Weinert
BR-71 091,
кат.№ 4135


Следва разбира се на
Brawa 
BR-74 313,
кат.№№ 40360 / 40359 / 40361 
от 2010 година!!!


BR-75 вече ти го представих по-горе
BR-76 не знам да е бил в DB... :scratch_ones_head:

Продължавам с
Rivarossi
BR-77 115 ,
кат.№№ HR2091 / HR2092 
грозното пате в десетката!!!...от 2008 година е все пак


Следващият "стигнал" до DB, e BR-78 (моя фаворит) който също ти го представих малко по-горе.
Добре де  Дани, ама аз не видях Зазко да пише какви DB-ски
вагони е "насъбрал" - пътнически или и други...
:scratch_ones_head:

Gützold
BR-71 388,
жалко че Gützold-ската 71-ца не  е работила (май) в DB, щото е доста...ек3отична
тендерка с калници  :haha:


Това се подбрани според основното ти изискване - да са в DB.

Не забравяй и още един локомотив (който ми бе любимия, когато и аз бях в Н0)
но не е от десетката на "70"-те (серии, не години...)
А именно ---> BR-66 - страооотен... :lol:
уникален (само три броя са произведени) и ...съвременен!!! :on_the_quiet:

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия