Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling
Парни локомотиви
Сaprycorn:
--- Цитат на: misan link=topic=237.msg71034#msg71034 date=1326737699 --- Има една основна разлика между 19 и 380 серия и тя е,че 19 серия е с комбинирани шибъри за цилиндрите за високо и ниско налягане. Но цяло,очевидно нашите инженери са я гледали нея.
--- Край на цитат ---
Имам някакъв спомен от книгите, че за Главна ж.п. работилница е доставена някаква специална машина за обработка на тези комбинирани шибъри...
misan:
В бялата книга на инж. Деянов найстина се споменаваше за доставката на такива машина.
evrokoma:
Гледам сте се събрали все вещи лица по парни машини бих искал да ви попитам защо всички наши парни машини са обвити в пара около цилиндровия блок и излиза доста пара през кумина а гледайки клипове в тубата на немски машини те не са така на какво се дължи това на пропуски по уплатняването или просто са си такива :blush2: :unsure:
Сaprycorn:
За да излиза пара от цилиндрите, значи че машинистът е отворил клапите за продухване на цилиндрите. Това се прави при потегляне, след като колелата направят няколко оборота, тези клапи се отварят за да се продухат цилиндрите от конденза, който се е образувал от изстиването на цилиндрите. В такъв момент цялата машина е обвита в пара и гледката е величествена.
bdz43r:
От кумина излиза пара на всички машини.
При студено време има повече пара. Има и разни малки пропуски от салниците, които дори незначителни, зимата са много видими.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия