Автор Тема: Парни локомотиви  (Прочетена 371893 пъти)

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re:Парни локомотиви
« Отговор #60 -: 25 Март 2008, 18:03:00 »
САШО го каза много добре "БРАВО НА БРАВА".  Но продължавам да твърдя, 4е 65.10 на Гютзолд е по добър.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12388
  • Рейтинг: 1341
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Парни локомотиви
« Отговор #61 -: 26 Март 2008, 08:38:23 »
Жоро , перфектно братче, за такъв и в ада отивам и се връщам (все повече съжалявам че "ТТ"-то не е толкова популярно) , но си мисля че много рискуваш като го показваш ! ;D ;D ;D
Не се учудвай ако някой ти направи "предложение на което не можеш да откажеш"- ;D ;D ;D

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Парни локомотиви
« Отговор #62 -: 28 Март 2008, 13:40:35 »
Жоро, жалко само че е 1-ва епоха и излиза от концепцията на много хора, дори и от твойта!  ;D

Жоро

  • Trade Count: (67)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1654
  • Рейтинг: 143
  • HO DR IV епоха София
    • Хоби свят
Re:Парни локомотиви
« Отговор #63 -: 28 Март 2008, 14:10:58 »
Саше, то бе много терзание в коя точно епоха да е. Защото го има и в DRG и в DR III. Ама нали го знаеш комплекта на Пико с G8.1 KPEV. Е той повлече крак, хайде ще спретмем един товарен влак в KPEV за цвят, хайде и едно локално пътническо влакче, че да не самотно товарното. И така се стигна до там, че се чудя дали не е ред на S9 на BRAWA.



Тук е мястото, където сигурно някой вече отсича: Да ти имам проблема! >:(
« Последна редакция: 28 Март 2008, 14:13:32 от Жоро »

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Парни локомотиви
« Отговор #64 -: 28 Март 2008, 14:30:40 »
Бе, Жоро, това е световно неизвестен локомотив ;D и то 1-ва епоха :) ... ужас ...  ;D

Жоро

  • Trade Count: (67)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1654
  • Рейтинг: 143
  • HO DR IV епоха София
    • Хоби свят
Re:Парни локомотиви
« Отговор #65 -: 28 Март 2008, 16:01:31 »
Цитат на: CALLlO link=topic=237.msg3260#msg3260 date=1206707440
Бе, Жоро, това е световно неизвестен локомотив
Тъй де, от там идва проблемът. Нали си ме знаеш, че за мен локомотивът е локомотив, когато има от три сцепни колоси нагоре. :(. А и с тоя свлечен пепелник, отврат. Ма пусто нали е пруска машина. :-\

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re:Парни локомотиви
« Отговор #66 -: 28 Март 2008, 17:08:07 »
По4ти вси4ки бързоходни локомотиви на Пруските железници са с две сцепни колооси. Изклю4ение прави само S 10 (BR 17). S 1 (BR 12) е тип 1'B, S 3-S 7 (BR 13) са тип 2'B, и S8/S9 (BR 14) - 2'B1'!
 А и модела на Брава е изпипан от всякъде, както се вижда на снимката, така 4е за онзи великолепен оберлихт вагон, този е най подходяШтият локомотив ;)

Жоро

  • Trade Count: (67)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1654
  • Рейтинг: 143
  • HO DR IV епоха София
    • Хоби свят
Re:Парни локомотиви
« Отговор #67 -: 28 Март 2008, 17:19:08 »
Знам Яско, знам. Ама и цифрата му си я бива, има няма 1160лв. Със звук де. Чудя се дали Р4 да не свърши същата работа.
« Последна редакция: 28 Март 2008, 17:26:19 от Жоро »

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Парни локомотиви
« Отговор #68 -: 28 Март 2008, 17:44:55 »
Зависи на какъв влак искаш да се возиш ;D, Р4 е за пънишки влак, а ако много бързаш за бърз ще трябва да си закачиш S9 ... ама аз ли да ти ги обяснявам тия!?!  Най-добре виж до каква скорост дават на вагона, да не стане грешка после, и Стоянчо да ни изволни всичките, така де!  ;D

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12388
  • Рейтинг: 1341
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Парни локомотиви
« Отговор #69 -: 28 Март 2008, 17:47:15 »
Какви машини само!!! ::) ::) ::)

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Парни локомотиви
« Отговор #70 -: 28 Март 2008, 17:52:11 »
За колоосната формула: Тя е била модерната по онова време за бързаци, неслучайно американските бързаци са почти само по нея. Знаеш че не харесвам много-много саксонски локомотиви, но има и изключения ... и изключенията са именно тук - Тия саксонки дет' харесвам са точно с тая колоосна формула  ;D

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re:Парни локомотиви
« Отговор #71 -: 28 Март 2008, 18:26:10 »
За цените се въздържам от коментар, никой не ни кара насила да купуваме

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Парни локомотиви
« Отговор #72 -: 03 Април 2008, 20:00:34 »
Яско, нещо занемарихме темата и тя взе да изпада надолу! ...
Та продължавай да разказваш, че я колко локомотиви чакат:





 ;D

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Парни локомотиви
« Отговор #73 -: 03 Април 2008, 20:04:22 »
Всъщност ... имаш поръчка ;D, да разкажеш за този локомотив:



Поръката е васкова  ;D

Жоро

  • Trade Count: (67)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1654
  • Рейтинг: 143
  • HO DR IV епоха София
    • Хоби свят
Re:Парни локомотиви
« Отговор #74 -: 03 Април 2008, 23:10:07 »
Тук става въпрос за 18 314, Баденска серия IVh. Това е локомотивът с може би най-богата на промени история. Причина за производството на въпросната серия е незадоволителното представяне на bad. IVf. През 1915г. мюнхеската фирма Мафай печели обявения търг и до 1920г. доставя 20 машини на три етапа. Всичките са зачислени в депо Офенбург, като първоначално теглят тежки екпресни влакове между Базел и Франкфурт на Майн. През 1928г. няколко машини возят прочутия "Рейнголд" експрес (Rheingold) в отсечата Манхайм-Базел. След 1933г. са изместени постепенно от новата сария 01, като няколко са предадени на депата в Бремен и Хамбург-Алтона. Без постоянен персонал състоянието им се влошава чувствително до събирането на всички 20 локомотива в депо Бремен. Малко преди това е извършена първата им промяна - подсилени и подoбрени са спирачките и са сменени ресорите с по-меки. Това позволява увеличаване на максималната скорост от 110км/ч на 140км/ч. В депо Бремен машините получават нови пещи и контролни уреди. С излючение на 18 326 всички машини оцеляват през войната, но през 1948г. голяма част от тях са бракувани. Три машини 18 316, 18 319 и 18 323 са предаден и на Изследователската служба в Минден. В същата година 18 314, която остава в западната зона е заменена за 18 434 и така тя попада първоначално в депо Стендал.

Следва продъжение ;)