Автор Тема: Автомобили  (Прочетена 19519 пъти)

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Автомобили
« Отговор #15 -: 13 Април 2010, 15:54:48 »
Аз пък съм виждал надпис на сервиз "Рено, Пежо, Ситроен и свирки не правим" :D

misho_tabakoff

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Автомобили
« Отговор #16 -: 13 Април 2010, 16:01:44 »
Пак се сетих, този път за WRC шампионата ....

2010 - Citroen
2009 - Citroen
2008 - Citroen
2007 - Citroen, 2-то място
2006 - xxx
2005 - Citroen 1-во, Peugeot 2-ро
2004 - Citroen
2003 - Citroen 1-во, Peugeot 2-ро
2002 - Peugeot
2001 - Peugeot
2000 - Peugeot

Не че нещо, просто констатация.

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6728
  • Рейтинг: 1096
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re:Автомобили
« Отговор #17 -: 13 Април 2010, 16:29:48 »


гледам 2006-та 3-те хикса е спечелил - я го знам този , но другите пилоти са ми слабо познати !

Я Баварчето да каже :)

i_deck

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Автомобили
« Отговор #18 -: 13 Април 2010, 18:14:50 »
За мен колите са само японски (ама истинските японски) и тук таме някоя немска (без BMW-нцата).

Цитат на: misho_tabakoff link=topic=2389.msg39454#msg39454 date=1271162540
п.п.2
Говорихме си за японски коли - Mitsubishi с двигател на Renault.


Повечето "японски" автомобили(без Субару) , правени за ЕС нямат нищо общо с по-старите, които наистина са made in Japan.

XRISTO

  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2447
  • Рейтинг: 12
  • НО - III-IV епоха,DB и DR Ловеч
Re:Автомобили
« Отговор #19 -: 13 Април 2010, 18:35:08 »
Цитат на: pavel75 link=topic=2389.msg39425#msg39425 date=1271140962
Наскоро четох, че Китай са купили Волво, та май Швеция излиза от този списък.

Чудно защо ли?!Сигурно защото много се купуват, баси.А се купуват, защото са най - добрите....  :haha:Ами Орлетата(така им казвам на опелите)?Сякаш не им знаем слабите разпределителни валове, както и нестабилният автомобил в завои, поне при Астра и Корса го гарантирам.Е, сравнено с 306 - цата.Пък 406 е друга бира.Няма нищо общо с тези калинки.Нима ще вземете да ме убеждавате, че лагерните колички голф4 и ауди А3 са по - стабилни и луксозни от Пежо?!Да, ама не!Карал съм ги и двете и не впечатляват с нищо, освен с изключителна нестабилност и отвратителна возия.Дори прехваленият Мечок не е това което беше.Е, класа си е в сравнение с моето Пежо, но като здравина се съмнявам.А цената....  :beee: :beee: :beee:
За баварците нямам мнение, просто не съм карал такъв автомобил скоро, но една тройка със сигурност не може да се намаже и на малкия пръст(както казваше една "умна" женица) на едно 406 купе.Не напразно го сравняват със спортните автомобили.Пак казвам, съчетание цена - качество няма по - добро.Нима си мислите, че ще извадя 6 бона за Пежо, като за тези пари бих взел някое ауди, фолксваген, опел или куц форд(дето не работят зимата като циганите  :spiteful:), ако беше по - лошо?!
Първо, работил съм в автоморга 2 години и то в голяма.Наясно съм какво се търси и за какви коли.Амортисьор на Рено и Пежо изобщо не се продават - сещайте се защо.Двигател?Да, един "умник" беше домъкнал един Ситроен с пръснат блок - карал, карал, карал и решил да провери още колко ще кара докато му се скъса ремъка.За бензинов мотор на "Пежо" шефът казваше, че това е мотор, който ще "зарови" две купета.  :haha:За незнаещите - Ситроен ползват мотори на Пежо.Единственият по - качествен дизел от този на Пежо е Мерцедес, като и за това може да се спори.Да не говорим пък за огромната разлика в цената.С кинтите за един нов мечок ще си сменям Пежото при излизането на всеки нов модел поне четири пъти и ще си карам все нова кола.Но да не се отклонявам, след работата ми автоморгата съм работил в автосервиз , а сега правя коли на частно.Е, не съм такъв блестящ теоретик и толкова "духовит" като някои "разбирачи" във този форум, но пък тяхното мнение си го слагам на к - - а.  :hi:

ankar

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Автомобили
« Отговор #20 -: 13 Април 2010, 18:44:19 »
То по нашите "хубави" пътища каквото и да караме все ще се троши.А за Форда не си прав Христо, не си прав...

TheJackal

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1710
  • Рейтинг: 159
  • ТТ 1:120 III und IV Epoch DB & DR
Re:Автомобили
« Отговор #21 -: 13 Април 2010, 18:53:22 »
Аз пък да Ви кажа, че от ладата  по - добра трошка няма. Даваш 5000 Евро и караш чисто нова лада и чаркове има - дал Господ. Имам в гаража лада производство 1986 година на скромните 87 000 километра, перфектна. А, имам и едно Мурути - Сузуки, да си кажа все едно е мотор, единственото, че е много икономично и малко, за градско каране е перфектната кола. Но като се замисля всички имаме по минимум 20 локомотива, и за какъв дявол са ни коли? Лично аз предпочитам да се кача на влак и да си начеша крастата. Ай наздраве! :drinks:

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4818
  • Рейтинг: 648
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Re:Автомобили
« Отговор #22 -: 13 Април 2010, 19:43:15 »

22-годишна-безпроблемна.10 г я карах!


Тази от година я карам,след още 9 ще споделя впечатления :lol: :lol: :lol:

« Последна редакция: 13 Април 2010, 19:47:27 от toniemi »

Mixy

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1539
  • Рейтинг: 385
    • SCARM - българският софтуер за дизайн на релсови планове и жп макети
Re:Автомобили
« Отговор #23 -: 13 Април 2010, 23:21:28 »
С баща ми караме Мазда - той 6-ца, аз 3-ка. Първата Мазда той си я взе още 1992 г. - и до сега върви и няма грам ръжда - в момента я кара братовчед ми и почти нищо не е пипано по нея. Мазда е единствената японска фирма, която изполва само свои разработки и си прави колите само в един завод в Хирошима, Япония. Иначе и немските коли са здрави, за френските нямам опит, а италианските - само Ферари, Ламборгини и Мазерати  :good:

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re:Автомобили
« Отговор #24 -: 13 Април 2010, 23:21:33 »
Адриане, аз не вися като теб по цял ден във форума...  :pardon:

Лично аз на смотания Опел Кадет смених шарнири /заводски, занитени са - който е наясно с колите, знае, че заводските шарнири са нитовани към носачите/ ЧАК на 21-вата му година! Не че не можеха да изтраят още, просто се появи най-накрая луфт в тях! И то след близо 12 години каране по нашите пътища!!!

Както му писах току-що на Христо, един приятел си купи Пежо 206 - чисто нова /преди години/ и на 30 000 така се беше раздрънкала предницата, че щели да му изпаднат шарнири, щанги, амортисьори и т.н.

Иначе Сутиен /ситроен, Пежо, Рено - всичко е едно - разлики само в емблемата... Иначе има колосална разлика между коли, правени за БГ и коли, правени за Франция. Неслучайно там струва 20 000 евро, а тук 20 000 лева... В случая дива класика в жанра е задният мост на Сутиен Берлинго...

Павка, това, че китайци са купили Волво, не значи, че качеството ще падне. Вярвам си разбрал, че има китайски и китайско /както турско и турско/. Въпросът е, че тук влизат най-евтините гаражни изпълнения. Шведите няма да дадат марката си без гаранция за запазване на качеството.. А пък ако и заводите останат в Швеция, мисля, че коментарът е абсурден.

Мишо, безсмислено е да сравняваш колите от рали шампионата със серийните. Смятам на всеки е ясно, че едното няма нищо общо със другото.

За качествата на японските коли и технологии се приказват какви ли не врели ни кипели, но истината е една - японците научиха "великата" американска нация да прави коли. Японците първи покриха изискванията за ниски вредни емисии, направиха безброй нововъведения и хитрости и бръкнаха дълбоко под опашките на диваците оттатък океана... Ако не беше първата петролна криза през 70-те години и навлизането на японските малолитражни в Америка, новите мелези от бушмени и индианци още щяха да си карат детройтските самосвали, тип мечтата на идиота - 6 метра дълга, 3 широка, 2 висока, 3,5 тона желязо, 12-цилиндров редови двитагел с 4 карбуратора и делко, по-голямо от на 3ИЛ-130 /с очите си съм виждал Понтиак Файърбърд с 8-цилиндров двигател и 4 карбуратора - мечтата на диагностика/, с разход 15 на сто /ама галона бензин!/ и при това абсолютно "екологично" чиста /явно там горят друг бензин тия тарикати/!

Много от фирмите се кооперират по една или друга причина, затова има японска марка с френски мотор /примерно/. Да, на Рено моторите са добри, не го отричам, но колата само мотор ли е???

Иначе истината вече е една - НЯМА читава кола! Всичко се прави да се строши малко след гаранцията! И да почнеш да кихаш за поддръжка! А тя хич не е евтина, още и в гаранция - ще те *бат по всякакъв начин с гаранционната поддръжка...
« Последна редакция: 13 Април 2010, 23:42:55 от Best Ripper »

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re:Автомобили
« Отговор #25 -: 13 Април 2010, 23:29:22 »
Ицо, разпределителният вал на Опела изобщо не е слаб! Слаби са познанията на тъпите ни гаражни недоучили майстори, включително и в сервизите на официалните представители!

За твое сведение: Опел-ът има хидравлични повдигачи на клапани за автоматично регулиране на луфта им /затова при палене причукват, докато се напълнят с масло/. Въпросните повдигачи по заводско предписание ТРЯБВА да се сменят на определен пробег /за Кадета е 85 000 км/, тъй като от маслените отлагания блокират! Блокиралите повдигачи товарят кобилиците, а те - гърбиците на вала! И той заминава!!! Това обаче НЕ се знае от умниците и те какво правят - слагат на блокиралите повдигачи нов разпределителен вал, който се скапва за 5000-10 000 км! И после Опел бил зле! Зле са тъпаците, дето си мислят, че разбират от коли! Ако всичко се прави, както го е рекъл "хер шваба", валовете изкарват стотици хиляди километри... Ама тук всички разбират от коли - марката била скапана...  :hi:

И като сравняваш две коли, гледай да са от един клас.. не да сравняваш Корса с 607

XRISTO

  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2447
  • Рейтинг: 12
  • НО - III-IV епоха,DB и DR Ловеч
Re:Автомобили
« Отговор #26 -: 13 Април 2010, 23:50:07 »
Цитат на: Best Ripper link=topic=2389.msg39495#msg39495 date=1271190562
Ицо, разпределителният вал на Опела изобщо не е слаб! Слаби са познанията на тъпите ни гаражни недоучили майстори, включително и в сервизите на официалните представители!

За твое сведение: Опел-ът има хидравлични повдигачи на клапани за автоматично регулиране на луфта им /затова при палене причукват, докато се напълнят с масло/. Въпросните повдигачи по заводско предписание ТРЯБВА да се сменят на определен пробег /за Кадета е 85 000 км/, тъй като от маслените отлагания блокират! Блокиралите повдигачи товарят кобилиците, а те - гърбиците на вала! И той заминава!!! Това обаче НЕ се знае от умниците и те какво правят - слагат на блокиралите повдигачи нов разпределителен вал, който се скапва за 5000-10 000 км! И после Опел бил зле! Зле са тъпаците, дето си мислят, че разбират от коли! Ако всичко се прави, както го е рекъл "хер шваба", валовете изкарват стотици хиляди километри... Ама тук всички разбират от коли - марката била скапана...  :hi:

И като сравняваш две коли, гледай да са от един клас.. не да сравняваш Корса с 607

Валът на Опела не може да е слаб, грешка на речта, направо ме "шашна" с тези упорити и безпочвени обидни твърдения.Когато човек си купи кола, възпитаните хора му казват "честито", пък ако ще и Симсон Дуо да е, избора си остава негов. ;D Та на въпросния вал му е слабо  мазането, както и тъпо решението да се шибне толкова нависоко.Добре ме "светна" за хидравличните повдигачи, човек докато е жив се учи....  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:Между другото, причукват когато са стари и износени.
И като е "железен" защо хер шваба казва да се сменят кобилиците?!На пежо не се сменят.Поне не до 200 хиляди километра.Предполагам, че и още 100 ще изкарат без смяна.Опела не е скапана марка, окачването му е железно, защото е опростено.Возията му не е от най - лошите, а старите Аскони дори возеха много комфортно.И не се опитвай да ме изкараш враг на немските автомобили, не е вярно, напротив, имат много здрави и сполучливи модели.Но Пежо по нищо не им отстъпват, е, не са такива скъпи, ама това не ми е проблем - тъкмо остават и кинти за влаци.  :spiteful:За 607 не си спомням да е ставало на въпрос...Пък и нямам впечатления от този модел - нито съм правил , нито съм рязал такава в моргата - скоро излязоха.А и в гаража не е идвал такъв клиент, в крайна сметка кола на 3-4 години и то Пежо от високия клас...Ще имаш много здраве от Арменския поп, че ще се счупи скоро.Е, не са дуракоустойчиви, но слава богу, гореспоменатите не си купуват Пежо, те си мислят, че има само една марка автомобили - немските.  ::)
Всъщност, след Пежо, любимите ми автомобили са Тойота, Нисан и Субару.А ако ще си купувам 4Х4, то определено ще е Форестър, но не съм пораснал още.  ;D
« Последна редакция: 14 Април 2010, 00:01:27 от XRISTO »

Maktub

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Автомобили
« Отговор #27 -: 14 Април 2010, 06:18:58 »
Абе не е ли с колоосна формула поне ooOOOOO това автомобил ли е!  :sarcastic:

zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2049
  • Рейтинг: 263
Re:Автомобили
« Отговор #28 -: 14 Април 2010, 08:59:56 »
Незнам пичове, според мен последните истински коли са модели от 80-те, айде от мен да мине до началото на 90-те. Оттам нататък истински сполучливите модели са рядкост. То по-това време се сменя идеологията на производството и продажбите на почти всичко, така че не ми е ясно какво обсъждаме. Автомобилите за масово потребление отдавна са загубили всякаква индивидуалност. Единствения сериозен напредък е по отношение на сигурност, но и там има немалко въпросителни. Айде със здраве.


Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re:Автомобили
« Отговор #29 -: 14 Април 2010, 09:09:50 »
Зазо, никой производител вече няма нужда от здрава и издържлива кола. Требе да се строши след време, за да си купиш нова... Във всички фирми има специални отдели, които се занимават с "разваляне" на детайли и агрегати, така че да се износят след определено време и да почне тормоза с ремонтите... За да теглиш майна на старата кола.. Което реално хич не е стара - на 4-5 години... Ама оборот да става, баце, оборот...  :drinks: