Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Похвалете се с вашия макет | Show us Your layout

Макетът на Владо Колев

<< < (50/88) > >>

Vlado:
Но пък си имам и правилно поставени знаци:



Е, добре, де! Почти...  :blush2:

Tramway:

--- Цитат на: Vlado link=topic=24.msg50186#msg50186 date=1291106816 ---За съжаление S-ът няма да може да се премести, защото това ще ми коства адски много усилия и немалко средства.
Ако искаш вярвай, но тази подредба на знаците, колкото и да е невярна, я взех като идея от макар и охраняемия жп прелез при Захарна фабрика. Видя ми се интересно и копирах указателните табели.

--- Край на цитат ---
Тогава постъпи както правят в НКЖИ - постави намаление 25 (надявам са имаш табелки) по двата пътя с фронт от началото на S-ката до началото на моста по левия път, и от началото на S-ката до края на моста в крива по десния път. Запиши го в ТТН на макета като постоянно намаление и влизаш в норма.

А тез, които са кичили знаци на прелеза на ЗФ са идиоти.

На последната снимка ми са вижда, че пътят на прелеза не е под 90°. А в наредбата пише:
Чл. 187. (1) Пресичането на железопътни линии с пътища на едно ниво се извършва под ъгъл 90° и в съответствие с приложение № 16.
(2) При трудни теренни условия с решение на комисията по откриването на прелеза пресичането може да се извърши под ъгъл не по-малък от 65° и в съответствие с приложение № 17.

Vlado:
Табелки имам:



Тук е сложена просто, за да я има, а не че има нужда!

А относно прелеза - нарочна комисия в състав от един човек (демек Аз!) се събра и разреши, предвид трудните теренни условия, пресичането да се извърши според възможностите...  :pleasantry:

Tramway:
А, има нужда и още как - СОП в крива! Ужас на ужасите! От НКЖИ биха турили намаление 5, ако не и 0. Надявам са че има надлежно поставени и указател и предсигнал. Тъй че, уважаема комисия, същото трябва да направите и на въпросното място с S-ката.

pavel75:

--- Цитат на: Tramway link=topic=24.msg50193#msg50193 date=1291120333 ---
--- Цитат на: Vlado link=topic=24.msg50186#msg50186 date=1291106816 ---За съжаление S-ът няма да може да се премести, защото това ще ми коства адски много усилия и немалко средства.
Ако искаш вярвай, но тази подредба на знаците, колкото и да е невярна, я взех като идея от макар и охраняемия жп прелез при Захарна фабрика. Видя ми се интересно и копирах указателните табели.

--- Край на цитат ---
Тогава постъпи както правят в НКЖИ - постави намаление 25 (надявам са имаш табелки) по двата пътя с фронт от началото на S-ката до началото на моста по левия път, и от началото на S-ката до края на моста в крива по десния път. Запиши го в ТТН на макета като постоянно намаление и влизаш в норма.

А тез, които са кичили знаци на прелеза на ЗФ са идиоти.

На последната снимка ми са вижда, че пътят на прелеза не е под 90°. А в наредбата пише:
Чл. 187. (1) Пресичането на железопътни линии с пътища на едно ниво се извършва под ъгъл 90° и в съответствие с приложение № 16.(2) При трудни теренни условия с решение на комисията по откриването на прелеза пресичането може да се извърши под ъгъл не по-малък от 65° и в съответствие с приложение № 17.

--- Край на цитат ---

Сещам се за прелеза при село Христо Даново по подбалканската линия, че там не е под 90 градуса

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия