Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Похвалете се с вашия макет | Show us Your layout
Макетът на Владо Колев
Vlado:
:good: :)
Vlado:
Има доста какво да се иска от коловозното развитие на макета наистина, но толкова си мога - в началото, когато започнах макета бях на друг акъл, сега, вече по-можещ, трябва да се съобразявам с първоначалното и донякъде ръцете са ми извити, образно казано. Но нищо... в следващия макет ще поправя всички грешки... :pleasantry:
pach:
--- Цитат на: Vlado link=topic=24.msg50167#msg50167 date=1291101211 ---.... Но нищо... в следващия макет ще поправя всички грешки... :pleasantry:
--- Край на цитат ---
Шшшшшштт...щото ако те чуе едно нежно създание,
май ще трябва да ти даваме политическо убежище!?!!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Tramway:
Частично можеш да поправиш грешките и сега.
1. S-ката да преместиш с едно звено по-далеч от кривата.
2. По отношение на прелеза поне да туриш правилна пътна сигнализация. Ето какво пише в документацията:
Нар.55
Чл. 207. Прелезите без бариери се сигнализират със:
1. пътен знак А35 - "Бализ", като над първия бализ се монтира и пътен знак А33 - "Железопътен прелез без бариери";
2. пътен знак А34.1 или А34.2 - "Железопътен прелез с един коловоз" или "Железопътен прелез с два и повече коловоза", като на същата стойка се монтира и пътен знак Б2 - "Спри! Пропусни движещите се по пътя с предимство". Тези знаци се поставят на 6 м от крайната релса в дясната страна на пътя и на 1 м от края на банкета.
ППЗДП
Чл. 44. (4) Пътни знаци А34.1 и А34.2 се поставят непосредствено пред железопътен прелез.
(5) Пътни знаци А35.1, А35.2 и А35.3 указват разстоянието от мястото, където са поставени, до железопътен прелез, подвижен мост или ферибот и се поставят, както следва: А35.1 - на 240 м, А35.2 - на 160 м, и А35.3 - на 80 м преди опасността. Над пътен знак А35.1 в зависимост от естеството на опасността задължително се поставят пътни знаци А10, А11 и А32 или А33.
Vlado:
--- Цитат на: Tramway link=topic=24.msg50176#msg50176 date=1291104590 ---Частично можеш да поправиш грешките и сега.
1. S-ката да преместиш с едно звено по-далеч от кривата.
2. По отношение на прелеза поне да туриш правилна пътна сигнализация. Ето какво пише в документацията:
Нар.55
Чл. 207. Прелезите без бариери се сигнализират със:
1. пътен знак А35 - "Бализ", като над първия бализ се монтира и пътен знак А33 - "Железопътен прелез без бариери";
2. пътен знак А34.1 или А34.2 - "Железопътен прелез с един коловоз" или "Железопътен прелез с два и повече коловоза", като на същата стойка се монтира и пътен знак Б2 - "Спри! Пропусни движещите се по пътя с предимство". Тези знаци се поставят на 6 м от крайната релса в дясната страна на пътя и на 1 м от края на банкета.
ППЗДП
Чл. 44. (4) Пътни знаци А34.1 и А34.2 се поставят непосредствено пред железопътен прелез.
(5) Пътни знаци А35.1, А35.2 и А35.3 указват разстоянието от мястото, където са поставени, до железопътен прелез, подвижен мост или ферибот и се поставят, както следва: А35.1 - на 240 м, А35.2 - на 160 м, и А35.3 - на 80 м преди опасността. Над пътен знак А35.1 в зависимост от естеството на опасността задължително се поставят пътни знаци А10, А11 и А32 или А33.
--- Край на цитат ---
За съжаление S-ът няма да може да се премести, защото това ще ми коства адски много усилия и немалко средства.
Ако искаш вярвай, но тази подредба на знаците, колкото и да е невярна, я взех като идея от макар и охраняемия жп прелез при Захарна фабрика. Видя ми се интересно и копирах указателните табели.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия