Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Похвалете се с вашия макет | Show us Your layout

Макетът на Владо Колев

<< < (13/88) > >>

jopeto:
Браво браво !!!! Браво Владо ! Отваряш две темички дето ме вълнуват и мислех, точно да повдигна въпрос. Едната съм си я доразвил в главата за фототапетите. Събрал съм снимки вече доста. Ще поцикля на фотошопа една седмица ище си сглобя колаж според нуждите на макета. После остава само принтирането - да намеря студио и на най-добра цена. Даже направи отделна тема в "основни похвати в макетирането" за това. А втората тема дето си блъскам главата от няколко дена е точно ръждата по линииите. На моя макет съм с обикновенни релси "П" - ръждата е чудесна алтернатива да позамажа положението. Само че, единствената информация дето имам по въпроса е от темата за чакълирането - линка към  унгарския сайт. Там чичката, я прави работата с аерографа. Ибърсва само горната част на релсата. Но забелязвам, че чакъла става приятно, дори едва доловимо кафеникав - почти непроменен, а релсата се боядисва идеално. Ако може да споделиш опита си ще е чудесно. ??? ??? ???
   

Vlado:
Чудя се, да се хваля ли, да се оплаквам ли... Най-накрая успях да свържа всички ел. механизми на стрелките по проекта "Разширяване пропускателната способност на гара Вакарел", за който бях писал някъде във форума. Всичко вързах, напаснах, пуснах, но какво се оказа, техниката върви, ама Владо с диспечерската работа трудно се оправя. Първо релсовият път ми е къс и с мъка се оправям да отреагирам на промените в пътя, който съм избрал. Второ, трябва да помня къде влиза влака в мазето, за да сменя стрелката и да излезе където искам, а едновременно с това, ако има друг пуснат влак насреща, да помня и него на къде е поел, за да не стане катастрофа. И трето, но не последно място, трябва да помня стрелките в каква посока са, пак да не направя сблъсък. Та затуй, хора, като правите подобрения, моля, мислете много преди това!!!
Все пак, за да не изглежда картината толкова черна ще кажа, че в бъдеще, като продължа макета с още един модул, нещата ще стана доста благи, но чак... в бъдеще!

toniemi:

--- Цитат на: Vlado link=topic=24.msg6421#msg6421 date=1212345667 ---Чудя се, да се хваля ли, да се оплаквам ли... Най-накрая успях да свържа всички ел. механизми на стрелките по проекта "Разширяване пропускателната способност на гара Вакарел", за който бях писал някъде във форума. Всичко вързах, напаснах, пуснах, но какво се оказа, техниката върви, ама Владо с диспечерската работа трудно се оправя. Първо релсовият път ми е къс и с мъка се оправям да отреагирам на промените в пътя, който съм избрал. Второ, трябва да помня къде влиза влака в мазето, за да сменя стрелката и да излезе където искам, а едновременно с това, ако има друг пуснат влак насреща, да помня и него на къде е поел, за да не стане катастрофа. И трето, но не последно място, трябва да помня стрелките в каква посока са, пак да не направя сблъсък. Та затуй, хора, като правите подобрения, моля, мислете много преди това!!!
Все пак, за да не изглежда картината толкова черна ще кажа, че в бъдеще, като продължа макета с още един модул, нещата ще стана доста благи, но чак... в бъдеще!

--- Край на цитат ---
Еми, ти си си виновен,аз защо неам таквис ядове :P :P :P ;D

Maktub:
Владо, точно това си мислех преди време, че с автоматизирането, в определен момент може да се стигне до положение, в което човек няма да може да се радва на движението на влаковете си, а да седи нащрек да не направи някоя катастрофа и да се връзва на възел за да реагира овреме... Може би тук вече идва мометът за връзването на лаптоп с към системата? Още повече, че при цифровото съществува реалната възможност в бързината човек неволно да засили два влака челно. Разказвай как се справяш, защото макар и все още да съм на светлинни години от този проблем, все се надявам един ден да се сблъскам с него.

mill:
Бреййй,хората са казали -всяко зло за добро.Добре,че се отказах от подземни трасета където  не ги виждам влаковете.Верно шантав ставаш докато успееш да осигуриш път на влака.Затова аз мисля по един знак с цифра до стрелката,може да изглежда като ограничение на скоростта ;) и тази цифра отговаря на съответния бутон или ключ откъдето се превключва.Иначе нема оправия ;D

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия