Всичко ще обясня, разбира се!
Схема не е необходима, защото освен връзването на досега прекъснатия първи коловоз в депото, други изменения в релсовия път няма да правя. Всичко остава както преди.
Основната цел на тази реконструкция беше да разделя макета на три части, за да мога да го изнасям от вкъщи. Това и направих - вече конструкцията е три модулна, като в момента напасвам отделните модули един към друг. Междувременно се появи и идеята макета да го вържа към оформящия се фремо макет на клуба. Това ще е следващата стъпка. Ще сложа стрелка непосредствено след последната стрелка в лявата гърловина на гарата, път 2 (по-близкия гледано отпред) и чрез отклонение и съответните корекции в страниците и евентуално създаването на адаптиращ модул, макетът ми свободно ще може да се свързва към кой и да е фремо модул.
Разделяйки макета изцяло преправих и ел. системите му (засега само захранващите релсовия път), като вече всичко е изнесено на сниманите от мен конзоли, което ще позволи в бъдеще вариации при управлението, например управление през компютър и др. По-късно смятам да възстановя и ел. системите за осветлението и да сложа нова сигнална уредба, изцяло бг, скоростна сигнализация.
След като успешно свържа всичко, ще започна да възстановявам ланшафта, но със стремеж към още повече подробности, които обаче ще останат засега в тайна, за да има и известен елемент на изненада относно крайната визия на макета.
И като за последно - някой ден, когато всичката тая галимация се приключи, макетът ще заеме кротко своето място в постоянната експозиция на клуб "Железопътен моделизъм-България".
Това е накратко!