Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models

Пренавиване на моторчета /ротори/

<< < (3/6) > >>

Best Ripper:
Ох, на батко електротехниците...  :blink: :dance1: Ако ви слуша човек, направо ще почне да се пита за кво е тая жица в тоя ротор...  :swoon:

widowmaker:
Освен броя на намотките и дебелината на жицата, важен е и баланса на ротора.
Т.е. трябва да се балансира след пренавиването.

XRISTO:

--- Цитат на: widowmaker link=topic=2407.msg39858#msg39858 date=1271719759 ---Освен броя на намотките и дебелината на жицата, важен е и баланса на ротора.
Т.е. трябва да се балансира след пренавиването.

--- Край на цитат ---

Такъв малък ротор няма нужда от баланс, едва ли ще разбие втулките, а вибрациите му вследствие дебаланса биха били незначителни.Е, ако навиеш от едната страна със 30 намотки повече - да, но то се брои колко сваляш - толкова и навиваш.Този мотор не се импрегнира, свързването и навиването му не е кой - знае колко сложно и не би било проблем да се пренавие на ръка.  :hi:

Best Ripper:
Първо: няма втулки, а има сачмени лагери. .Второ: частично намотките са залети с някакъв бял импрегнатор...  :hi: Не личи да има баланс, по-скоро балансирането става чрез еднаквост на трите намотки... Медта е достатъчно тежък метал, за да създаде дисбаланс при високи обороти. Затова предпочитам да няма "самоделкински" истории...  ;) Добре ще е и да се завре малко грес в лагерите... Има някъв луфт в тях, ама на тоя етап може да изкарат още... Още повече, че са стари западногермански лагери, а и голям проблем е избиването на зъбното колело - за 25 години е направо заварено към оста...

XRISTO:
Оффф, ще ме прощаваш - аз си мисля за НО...а ти изрично подчерта, че локът е в spur1.Грешката е моя.  :hi:

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия