Автор Тема: ЖП в Швеция  (Прочетена 11044 пъти)

Rado

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 151
  • Рейтинг: 89
Re: ЖП в Швеция
« Отговор #15 -: 10 Септември 2014, 11:14:49 »
Цитат на: mitko0888 link=topic=2424.msg96337#msg96337 date=1410331883

...
"Гумените" мотриси са няколко вида. Най-стари (от началото на 90-те години) и многобройни са дизелови с механична скоростна кутия (4 двигателя в един три вагонен влак), има дизел-електрически (обикновено в другите части на Дания), има и електрически (май бяха 4 вагонни). Могат да се съединяват заедно по няколко, като при това се отваря цялата предна стена навътре във вагона, за преминаване от единия влак в другия. При това таблото и седалката на машиниста се сгъват и остават в страни на вагона, зад отворената врата.
...

Имах някакви предположения, че става така, но ми се струваше почти невъзможно и не смеех да го напиша, понеже не съм го видял с очите си  :) .Благодаря за разяснението.

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2391
  • Рейтинг: 982
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Re: ЖП в Швеция
« Отговор #16 -: 10 Септември 2014, 12:55:53 »
Цитат на: Rado link=topic=2424.msg96340#msg96340 date=1410336889
Имах някакви предположения, че става така, но ми се струваше почти невъзможно и не смеех да го напиша, понеже не съм го видял с очите си  :) .Благодаря за разяснението.

Аз го писах малко по спомени. Ама после проверих в уикито, IC3 (дизеловите тривагонни) могат да се закачат заедно с IR4 (електрическите четиривагонни). Късите двувагонни не са съвместими с тях.

Намерих и клипчета с тях: https://www.youtube.com/watch?v=Puv_IeAAONo
« Последна редакция: 10 Септември 2014, 13:02:12 от mitko0888 »