Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
ЖП в Швеция
Rado:
--- Цитат на: mitko0888 link=topic=2424.msg96337#msg96337 date=1410331883 ---
...
"Гумените" мотриси са няколко вида. Най-стари (от началото на 90-те години) и многобройни са дизелови с механична скоростна кутия (4 двигателя в един три вагонен влак), има дизел-електрически (обикновено в другите части на Дания), има и електрически (май бяха 4 вагонни). Могат да се съединяват заедно по няколко, като при това се отваря цялата предна стена навътре във вагона, за преминаване от единия влак в другия. При това таблото и седалката на машиниста се сгъват и остават в страни на вагона, зад отворената врата.
...
--- Край на цитат ---
Имах някакви предположения, че става така, но ми се струваше почти невъзможно и не смеех да го напиша, понеже не съм го видял с очите си :) .Благодаря за разяснението.
mitko0888:
--- Цитат на: Rado link=topic=2424.msg96340#msg96340 date=1410336889 ---Имах някакви предположения, че става така, но ми се струваше почти невъзможно и не смеех да го напиша, понеже не съм го видял с очите си :) .Благодаря за разяснението.
--- Край на цитат ---
Аз го писах малко по спомени. Ама после проверих в уикито, IC3 (дизеловите тривагонни) могат да се закачат заедно с IR4 (електрическите четиривагонни). Късите двувагонни не са съвместими с тях.
Намерих и клипчета с тях: https://www.youtube.com/watch?v=Puv_IeAAONo
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия