Автор Тема: Ди Би Шенкер Рейл България  (Прочетена 16639 пъти)

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Ди Би Шенкер Рейл България
« Отговор #15 -: 09 Юни 2010, 10:41:05 »
Честито на DB Schenker - днес са отвозили първия си влак за Бургас.

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5620
  • Рейтинг: 659
  • Красотата е в детайла!
Re:Ди Би Шенкер Рейл България
« Отговор #16 -: 09 Юни 2010, 10:45:06 »
Хубава новина! Конкуренцията е хубаво нещо. Да си пожелаем повече жп превозвачи. :clapping:
« Последна редакция: 09 Юни 2010, 10:49:31 от Vlado »

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Ди Би Шенкер Рейл България
« Отговор #17 -: 09 Юни 2010, 22:43:05 »
Снимки на първия влак:


pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12375
  • Рейтинг: 1338
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Ди Би Шенкер Рейл България
« Отговор #18 -: 10 Юни 2010, 08:00:42 »
Че колко тона е това нЯщо та три локомотива го обработват? :scratch_ones_head:

evrokoma

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Ди Би Шенкер Рейл България
« Отговор #19 -: 10 Юни 2010, 08:38:13 »
само не ми е ясно за какъв ...... е тая седмица отзаде  :mda: а ако почнат и пътници да возят мое и да са върнат ората към влаковете а дано дай боже :pleasantry:

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Ди Би Шенкер Рейл България
« Отговор #20 -: 10 Юни 2010, 08:41:16 »
Ами нормата на 86-та серия не е от най-големите, като се има навпредвид, че редукторите са за 170 км/ч. А е възможно и 232-рата да е извършвала маневра на Бс пристанищна.

lubomir

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Ди Би Шенкер Рейл България
« Отговор #21 -: 10 Юни 2010, 08:48:49 »
Абе не виждате ли че 232-ката е отзад заради червената светлина. Явно DB нямат сигнални фенери с батерии и затова хората слагат каквото имат - в случая 232-ка.

EMPEROR

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Ди Би Шенкер Рейл България
« Отговор #22 -: 10 Юни 2010, 09:12:58 »
 :lol: :lol: :lol: Хахахаха :lol: :lol: :lol:

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5620
  • Рейтинг: 659
  • Красотата е в детайла!
Re:Ди Би Шенкер Рейл България
« Отговор #23 -: 10 Юни 2010, 09:19:13 »
Сигурно ползва трасе. Няма за какво друго да е отзад. Иначе егати и тежкия влак, че три лока да го обслужват. 40-ките на БЖК са отличнички в такъв случай. ;)
« Последна редакция: 10 Юни 2010, 09:38:35 от Vlado »

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re:Ди Би Шенкер Рейл България
« Отговор #24 -: 10 Юни 2010, 09:48:24 »
Не ползва трасе - защото няма какво да е возило за да ползва трасе.
Мощността на серия 86 е 4080 kW, а максималната им скорост 175 км/ч. Простичката сметка е такава - 2х4080 kW = 8160 kW за двете 86-ти. При БЖК една 40-ка е с мощност 5100kW, 2х5100kW = 10200kW и максимална скорост 120 км/ч. От това следва, че нормата на 2х40 е в пъти над тази на 2х86. А от Бургас към Пирдоп определено има големи наклони и ще им е нужна трета машина. Обяснението, че третата машина е 232 е защото в момента има само две сертифицирани 86-ти на ДБ. Когато се сертифицира трета 86-та, 232-рата ще отпадне от състава на влака.

TheJackal

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1710
  • Рейтинг: 159
  • ТТ 1:120 III und IV Epoch DB & DR
Re:Ди Би Шенкер Рейл България
« Отговор #25 -: 13 Юни 2010, 20:13:32 »
Днес, пътувайки с експреса от София за Бургас, на обед след кото влака пристигна с 10 - 15 минути закъснение - "сефте", на гарата където започват стрелките за коловозите бяха спени два чисто новички локомотива на "Ди Би Шенкер Рейл България". :) 

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Ди Би Шенкер Рейл България
« Отговор #26 -: 05 Юли 2010, 22:37:14 »
Имат си проблем с локомотивите поради нашите подстанций и се презапасяват.Това е същото като при самолетите ,МИГ са много по непрентециозни от F-... А и ако се загледате по снимки в Европа рядко има товарен влак с една машина. Къде са 2 3 4 ри .Хората са го сметнали явно че-"Зада победиш трябва да финишираш".


   
« Последна редакция: 05 Юли 2010, 22:40:05 от liro4605 »

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6728
  • Рейтинг: 1096
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re:Ди Би Шенкер Рейл България
« Отговор #27 -: 25 Юли 2010, 21:21:26 »
Този влак го заснех на гара Сливен - 20 6-осни пирдопски гондоли...яко














тук са всички снимки

video
« Последна редакция: 25 Юли 2010, 21:28:22 от Adrian »

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4818
  • Рейтинг: 648
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Re:Ди Би Шенкер Рейл България
« Отговор #28 -: 25 Юли 2010, 21:29:27 »
Цитат на: Adrian link=topic=2485.msg44642#msg44642 date=1280082086
Този влак го заснех на гара Сливен - 20 6-осни пирдопски гондоли...яко


:good: :good: :good:Страхотно

mgirginov

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (34)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1933
  • Рейтинг: 192
  • N Länderbahnen I еп. София
Re:Ди Би Шенкер Рейл България
« Отговор #29 -: 25 Юли 2010, 21:34:55 »


Защо :angry: :wild: :nono: длъжностното лице е без шапка, а-а-А? :punish: