Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Да попитам по-опитните и знаещи!?!

<< < (379/637) > >>

liro4605:

--- Цитат на: bazitov link=topic=268.msg99398#msg99398 date=1428658470 ---Винаги съм се чудил може ли да се прекъсне предавката, един вид дали имат "съединител"?

--- Край на цитат ---
Съществуват френски електрически локомотиви с групов редуктор и две предавателни скорости,но не ми е ясно дали скоростите могат да се сменят в движение,наѝ-вероятно ще е в покои на локомотива.Интересното при този локомотив е,че задвижването на една талига е от един тягов двигател,както на някои модели.
Не намирам точният локомотив но ето за такова нещо става  въпрос.


Доста време не съм се ровил и може да греша,че локомотива е електрически,може да е дизел-електрически.

Само ще вмъкна още,че стандартното и днес е ел.двигател колоос



--- Цитат на: misan link=topic=268.msg99429#msg99429 date=1429263737 ---По молба на железопътния любител Георги Статков,ще попитам за информация за все още наличните ДМВ серия 18 и вагони от тях(освен музейните) Например преди години е имало запазена серия 18 на гара Маноле.

Предварително благодаря за информацията.

--- Край на цитат ---

Една моторна секция има в депо Г.Оряховица в оригинален цвят.Един команден вагон се движи из БГ като вагон-къща собственост на ЖПС Плевен със синя ливрея,бивша част от обезтревителен влак.

refil:
Едно голямо питане-аналоговият димен генератор,може ли да изгори,когато в него няма парен дестилат.Благодаря предварително  :hi:

Boris 2-12-4:
Може!!

   Повечето производители АКЦЕНТИРАТ да не се пуска машината без дестилат или да се откачи нагревятеля, когато няма или не се ползва дистилат.

   Най-голямата опасност обаче се състои в това, че може да започне да нагрява карубата и вътрешността и да се деформират....Не са редки случай и на запалване на локомотива...

    ( Провери си отделно печката. Ако я сменяш требе ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да е от същият материал и със същите размери!!! Ако е сплав някаква си, става руска рулетка. Пусни го да обикаля доста време без коруба. Като монтираш корубата, залепи кристална захар от вътрешната страна и си води бележки...Захарта не требе да е много!!! Ако се разтече обилно, ще има здрав демонтаж и монтаж... По цивилизовано е с микро топлинни датчици, в хартиена форма, които си променят цвета...и следват мноого проби...)

    По тази причина, макар че губят клиенти, има фирми, които не слагат пушещи устройства в моделите си.

    В разговори с производители, узнах, че реално требе да се слагат такива устройства в машини от типоразмер 0 нагоре. Даже и новаторът Ленц не слага в своите машини такива. Ако моделът е изцяло жИлезИн, е друг въпрос..., но от друга страна малкосерийните производители не монтират такива печки....

    Тези разговори съм водил някъде 2003 и може би и 2007. Малките мащаби не следя в подробности от мнооого време. Може въИобще да не съм в час....

    Виждал съм часове наред да пуфтят дизели Хамерикански, но в 0, при тях е 1:48, бяха си изцяло метални...

     В І можеш се опариш на печката....Даже го докарват и с различен цвят пушека, разбира се с повече печки...


refil:
Благодаря Боре. :victory:

zazo:
Издирвам снимки на гарите Дулово, Симитли, Петрич и подобни на тях. Ако някой има идея за подобни приемни сдания по-наблизо да София, мога да отида да си ги наснимам.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия