Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Да попитам по-опитните и знаещи!?!
pavel75:
--- Цитат на: zazo link=topic=268.msg99587#msg99587 date=1430826582 ---Издирвам снимки на гарите Дулово, Симитли, Петрич и подобни на тях. Ако някой има идея за подобни приемни сдания по-наблизо да София, мога да отида да си ги наснимам.
--- Край на цитат ---
Симитли и то не цялата
vesko76:
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/station/pix.html Тук ще намериш снимки на гари.
zazo:
ОК некоректно се изказах, panoramio, railfaneurope и т.н. са ясни. По-скоро питах ако някой има правени от него ил такива, които не са по разни общопопулярни сървъри.
Mixy:
Има ли някъде в нета (може евентуално и на книга) описания (може и със снимки) на примери за влакови комозиции през различните епохи в Германия? Интересува ме кои типове локомотиви какви и по колко вагона са теглили. Не ми трябват пълни подробности, а просто истински примери за да не си правя влакове, които реално не са съществували. Напр. V100 с какви пътнически вагони е пътувал? Имам няколко каталога в които има по 1-2 странички с такива примери, но ми се иска да видя повече.
IKAR:
Сега сигурно Ясен и другите дисциплинирани хобисти ще ме подпукат, но из многото книги, изследващи историята на германските железници, които са в ръцете ми, независимо дали са на тема локомотиви, вагони или всичко общо, е пълно с всякакви снимки, като се почне от първа епоха, та до сега.....И, повярвайте ми, това "идеално" комплектоване на влаковете, към което всички се стремим, е в огромната част от случаите по-скоро изключение, отколкото правило. С други думи, на снимките черно на бяло се вижда, че в действителност, с известни изключения (като например по-специални влакове, като "Рейнголд"), дори в Германия е композирано с каквото има и не винаги техните планове за композиране са спазвани стриктно.....Примерите в каталозите, т.нар. zugbuilding, също са идеализирани случаи, в реалността далеч не всякога е правено така. Конкретно за V100-DB, практически го има с какво ли не - с дългите Z купейни вагони с по 12 купета, с крайградските с по повече врати, включително тези, сребристите, с или без команден вагон в края на влака, с т.нар. Umbau вагони, с Eilzug, включително и в комбинация от няколко от всички описани видове, т.нар. идеал за "завършени" композиции от еднотипни вагони е доста рядко срещано явление по принцип....
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия