1.(!!!) Разстоянието между всеки отвор до следващия,
трябва да ти е равно на съответното междуосово разстояние.
пример: имаш четири колооси на следните разстояния 22-24-24-26 мм. На такива отстояния трябва да са ти и отворите на щангите.
2. Отворите трябва да са с лек допуск в + спряво осите (винтовете) с които ги закачаш на колелата.
Ако ползваш винтче 1.6 мм х 4, то отвора на щангата е хубаво да е поне 1.7 мм. но не повече от 1.8 мм.
3. Колоосите трябва перфектно да са синхронизирани
чрез зъбните си колела. Когато от горния пример си застопоряваш три колоси четвъртата не трябва също да мърда.
(позволява се 0.1 мм ако всичко останало ти е точно и "дОпуска" на
отворите от т.3 го "поема").
4. не е желателно да имаш "свободна колоос" тоест несинхронизирана - тоест без зъбни колела свързваща я с останалите. Има такава възможност но е висш пилотаж и свръх точна изработка.
,5. Сам си си сетил за позицията при сглобяване - да трябва точките на закрепване на щангата
да са винаги в една хоризонтална равнина. Тоест ако при сглобяване си изравнил тези точки в колосите ( примерно на 90°)
то при изпълнение на горните 4 условия така трябва да са и в точките 180°, 270,° и 0°!!!
Има и още за влизане в наклон, но това е друга бира
....
Сега като си спомня...има и още...
Не трябва да ти лъкатушят радиално, колосите в осните главини примерно.
Тоест точността и липсата на луфтове е от огромно значение...
ПП. сега видях, че тенджера ще ти е с мотора.
Тя става доста дълга и сложна
пп2 при свободно колооси, точността и допускате са от първостепенно значение